סיפור חיים ב-4 דקות: הראפר כפיר צפריר בן 32 מראשל"צ ריסק את השופטים עם שיר מקורי שלו מאלבום הבכורה "רץ" ועבר את האודישן הראשון בתכנית 'הכוכב הבא'. צפריר כותב, מלחין, מפיק ויוצר מגיל 13 והיה גם שותף בהמון חברות גדולות שניהלו מועדונים הכי מצליחים בתל אביב. צפריר גדל בשכונת פג'ה שבפתח תקווה שהשפיעה על חייו לא מעט.
3 צפייה בגלריה
נדב צפריר
נדב צפריר
נדב צפריר עם הצעיף לזכר "נומי"
(צילום מסך הכוכב הבא, עונה 9)

"זו שכונה קשוחה (פג'ה). אני הולך לשיר שיר שנקרא 'סרט פשע' על מה שעברתי בשכונה הזו, עם המשפחה, החברים, עם הסביבה. ראינו הרבה במשפחה בתי סוהר וחוויות שהן יותר קיצוניות ממה שאני מספר כאן", אמר צפריר באודישן ב'הכוכב הבא', "זה ממש השפיע לי על החיים. אמא היתה ממש מסכנה בגלל זה, אמא מכרה את הבית של סבתא ואת שלה ועברו להשכיר דירה בראשון לציון. ועשה את הכל כדי להרחיק אותי מזה. אני לא יודע כמה אנשים יצא להם לחוות את התחושה של לחוות מחדש".
קראו גם:
אל במת האודישן עלה צפריר יחד עם צעיף שעליו כתוב "נומי" לזכר חברו נועם כהן ז"ל שנהרג בתאונת דרכים שבוע לפני שהוציא את האלבום הראשון שלו. צפריר ריגש את כלל השופטים למעט אמדורסקי והרים את המסך עם 82 אחוזים.

(כפיר צפריר - "רוץ")

קרן פלס אמרה בסיום האודישן: "אתה צריך להגיד תודה רבה למוזיקה שנותנת לך ים פורקן למיליון הדמויות והמחשבות שרצות בך. תגיד למוזיקה כל יום תודה רבה היא מתנה קודם כל בשבילך לעבור את החיים האלה. מעבר לכך שבעיני זה כתוב נהדר, היית על הבמה אש".

3 צפייה בגלריה
נדב צפריר מופתע מההצעה של איתי לוי
נדב צפריר מופתע מההצעה של איתי לוי
נדב צפריר מופתע מההצעה של איתי לוי
(צילום מסך הכוכב הבא, עונה 9)

איתי לוי הוסיף: "אתה לא הזמר הכי גדול בארץ, אתה לא הביצועיסט הכי גדול שפגשתי, אבל האמת שלך כל כך חזקה אתה שברת אותי לגורמים. ברוך הבא. אפשר להציע לך משהו? אפשר להיכנס איתך לאולפן אשמח לעשות איתך משהו".

3 צפייה בגלריה
 צפריר ולוי
 צפריר ולוי
צפריר ולוי
(צילום מסך הכוכב הבא, עונה 9)

אמדורסקי הסביר את האור האדום: "עניין של טעם, בקטע של השירה נשמע לי מאוד לא קול. היה נורא אופראי יותר מידי מושקע, וגם הרגשתי שיש בעיית מינון, אני מבין שיש לך הרבה מה להגיד, וטוב שיש לך את הראפ, אבל אולי גם כאן אפשר לחסוך גם מהזולת קצת אכילת ראשים".