רשת ההמבורגרים בורגר סאלון, מבית מסעדת הבשרים לימוזין, מתרחבת באזור המרכז ולצד הסניפים ברמת השרון וביהוד, פותחת כעת סניף נוסף בפתח תקווה, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים.
1 צפייה בגלריה
בורגר סאלון סניף פתח תקוה
בורגר סאלון סניף פתח תקוה
בורגר סאלון סניף פתח תקוה
(צילום: יח"צ)
המסעדה החדשה ממוקמת ברחוב השחם 28, באזור התעשיה, משתרעת על פני 250 מ"ר ועוצבה על ידי המעצבת לטיסיה בלחוביץ', בקונספט הייחודי לרשת בסגנון ובאווירה של דיינר אמריקאי כשהקונספט הוא fast casual, אוכל מהיר בתנאים של מסעדה.
רשת בורגר סאלון הוקמה בטבעון על ידי רמי גינת ואמיר טלמור, הבעלים של מסעדת לימוזין המפורסמת. עם השנים חנכה הרשת 16 סניפים ברחבי הארץ.
קראו גם:
המסעדה מציעה המבורגרים שנעשים מ-100% בשר טרי, נתחי הבשר מגיעים ארוזים ברשת ללא מגע ניילון, וכל נתח עובר אישור לפני הטחינה.
במסעדה קיים גם 'סאלון סטור' ובו מוצרי איטליז וצ'יפס להכנה ביתית. החנות מציעה גם את הרטבים המיוחדים של הרשת, לחמניות טריות, מארזים מתחלפים ועוד.
מה בתפריט? המבורגר קלאסי בגודל 160 גרם (39 שקלים) או 220 גרם (45 שקלים) וכן המבורגר עם גבינה (47/53 שקלים, בהתאם לגודל) והמבורגר כפול (56 שקלים).
בגזרת ההמבורגרים המיוחדים: מנות כמו בורגר מרכיבים צמחוניים (42 שקלים), בורגר פרגית (42 שקלים).
והתוספות: בצל מטוגן, ביצת עין, גבינת רוקפור ואסאדו מעושן.
בורגר סאלון התחילה את דרכה בתחנת הדלק פז בטבעון שם שוכן עד היום הסניף הראשון של הרשת (אוקטובר 2010). כיום הרשת מונה 17 סניפים: קריית טבעון, כרמיאל, נצרת, סמי עופר-חיפה, ביג קריות, רוממה -חיפה, זיכרון יעקב, חדרה, קדימה, יקום, ראשון לציון , רמת השרון, יהוד, צמח, חולון, רגבה ובקרוב יצטרפו לרשת סניפים נוספים.