רשת MOSES SHOP, מותג אח לרשת MOSES מבית קבוצת BBB, מתרחבת ובמרוצת השבועות הקרובים תפתח חמישה סניפים נוספים, אשר יתווספו לשלושה הקיימים. אחד הסניפים ייפתח ברחוב יגאל אלון 22 בראש העין בחודש אוקטובר וישתרע על פני 100 מ"ר.
שלושת הסניפים הראשונים של הרשת הוקמו החל מספטמבר האחרון בהוד השרון, בהרצליה ובטבריה.
2 צפייה בגלריה
רשת מוזס - סניפים חדשים
רשת מוזס - סניפים חדשים
רשת מוזס - סניפים חדשים
(צילומים: גיל אברהם, רונן לוי)
קראו גם:
ברשת מספרים כי בפתיחת כל סניף הושקעו כ- 900,000 שקל. הסניפים נפתחים על פי אסטרטגיית הפיתוח של המותג במיקומי פריים בפריפריה החזקה ובמרכז.
בנוסף לראש העין יוקמו סניפים חדשים גם ב:
מוזס שופ ראשון לציון, נמצא בימים אלה בשיפוצים קדחתניים ברחוב רבי יהודה הנשיא 1. הסניף, בגודל של כ- 80 מ"ר, ייפתח בתחילת ספטמבר.
מוזס שופ חולון, המשתרע על 80 מ"ר, ייפתח במחצית אוגוסט 2021 ברחוב פנחס איילון 13.
מוזס שופ אשקלון, ייפתח בשדרות ירושלים 1. הסניף, בגודל של כ- 100 מ"ר, ייפתח באוקטובר 2021.
מוזס שופ מידטאון תל אביב, ייפתח בחודש נובמבר. הסניף, בגודל 73 מ"ר, ממוקם במגדלי מידטאון, דרך מנחם בגין 144, תל אביב.
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "משבר הקורונה טרף את הקלפים וזיעזע את ענף המסעדות, כמו גם את המשק כולו. האסטרטגיה החדשה על פיה אנו מתנהלים- מקומות קטנים במיקומים חזקים, השמים דגש על תפריט מהודק ואיכותי; יצירת פלטפורמה למשלוחים ואיסוף עצמי, בנוסף לישיבה במקום; ניהול כלכלי מוקפד של הפחתת תקורות, חסכון בעלויות כ"א ובחומרי גלם; ומיתוג נכון ומדויק- הוכיחה עצמו".
2 צפייה בגלריה
אהובה תורג'מן
אהובה תורג'מן
אהובה תורג'מן
(צילום: רמי זרנגר)
סניפי Moses shop מוקמים על שטחי נדל"ן של 80-100 מ"ר, ומציעים כ- 30-40 מקומות ישיבה בלבד, לצד שירות take away (איסוף עצמי) ומשלוחים. תפריט הרשת הינו מצומצם והוא כולל מספר מנות מוכרות מרשת Moses, לצד מנות חדשות. קציצת ההמבורגר אף היא הותאמה לרשת החדשה.