מירוץ החימוש של ראש העירייה נמשך: חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט, רועי פן, הודיע בימים האחרונים על הצטרפותו לסיעת "התחדשות" של רמי גרינברג לקראת הבחירות הקרובות.
2 צפייה בגלריה
רועי פן
רועי פן
רועי פן
(צילום: פרטי)
פן, שהתמודד בבחירות הקודמות ברשימה של ראש העירייה לשעבר איציק ברוורמן, יריבו של גרינברג, חבר לקואליציה של האחרון זמן קצר לאחר מכן, והחזיק תחילה את תיק מחשוב ומערכות מידע ובהמשך קיבל את תיק הספורט, בנוסף להיותו חבר בוועדות שונות.
כעת, כאמור, הוא מצטרף לרשימה של גרינברג אליה חברו גם בשבוע האחרון כדורגלן העבר בני קוזשווילי ומנהל אשכול הדר גנים עד לאחרונה, אלישיב עמיצור.
"בגלל שברוורמן הפסיד בבחירות הקודמות, הייתי צריך להחליט אם אני יושב באופוזיציה, פורש מהחיים הפוליטיים או שאני מוצא את הדרך איך לעבוד עם מי שנבחר ולמצוא מה משותף ולא מה שמפריד ומפלג", הסביר פן. "דיברתי בזמנו עם רמי ומצאנו את הדברים שאנחנו מסכימים עליהם. התחלנו לעבוד, וככל שהזמן עבר ראינו שאנחנו מסכימים על יותר ויותר דברים מבתחילת הדרך.

2 צפייה בגלריה
רמי גרינברג
רמי גרינברג
רמי גרינברג
(ריאן)

קראו גם:

"הייתה קדנציה טובה בעיר וגם מבחינתי האישית כחבר מועצה, בין אם זה בא לידי ביטוי בנושאים שרציתי לקדם בשכונה שאני מייצג, נוה גן, ובתחומים שהייתי אחראי עליהם, ובין אם בהצעות לסדר שהעליתי במהלך הקדנציה - הנגשת גינות לילדים עם מוגבלות, ניטור צריכת מים מבתים של קשישים כדי לזהות אם הם במצוקה, מצלמות אכיפה למניעת רכיבה על אופנועים בגשרים להולכי רגל ועוד. רמי עזר לי ובסך הכל שיתפנו פעולה יפה מאוד, כך שהחיבור בינינו היה טבעי. ניהלתי משא ומתן עם ארבע רשימות נוספות אבל המתנתי להצעה של רמי בגלל הרצון להיות איתו".
החקירה נגדו לא שיחקה תפקיד בשלב כלשהו?
"בן אדם לא אשם עד שתוכח אשמתו. היום יש ראש ממשלה שמכהן עם שלושה כתבי אישום. לא שאני חושב שזה בסדר, אבל אני חושב שכל עוד לא הוגש נגדו כתב אישום אז אין כאן שאלה. אם יוגש כתב אישום נדבר. אני מאמין שלא ימצאו כלום, ואני מסתכל על העשייה בעיר ולא על דברים שעשה או לא לפני כמה שנים. אני מאמין שיהיה בסדר".