במשך שנים ארוכות שימש חבר הכנסת אוריאל בוסו בתפקידים שונים במועצת העיר פתח תקוה. הוא היה יו"ר תנועת ש"ס המקומית, סגן ראש העירייה ויו"ר הוועדה לתכנון ובניה.
2 צפייה בגלריה
אוריאל בוסו עם הרב עובדיה יוסף
אוריאל בוסו עם הרב עובדיה יוסף
אוריאל בוסו עם הרב עובדיה יוסף
(צילום ארכיון: באדיבות אוריאל בוסו)
בתקופה האחרונה החליט בוסו להעביר את כתובתו ולגור יחד עם משפחתו בעיר השכנה בני ברק. הסיבה היא שהוא מתכוון להתמודד לתפקיד ראש העירייה מטעם תנועת ש"ס בבחירות המקומיות 2023.
באירוע שערך אוריאל בוסו בפני מאות אנשים בבני ברק הוא הכריז סופית על ההתמודדות שלו ובכך הביא לקיצן את השמועות על כך. לאחר ההכרזה שלו נשמעו מחיאות כפיים רבות בקהל.
"מה שטוב לירושלים ולפתח תקוה טוב גם לבני ברק", אמר בוסו. "מגיע לנו איכות חיים, מגיע לנו עיר בלי חולדות ועכברים, מגיע לנו משהו שהתושבים רוצים לקבל ביושר. העיר בני ברק בשלה לשינוי". בוסו הוסיף: "אני מביא את הניסיון המוניציפאלי שיש לי".

2 צפייה בגלריה
סגן ראש העיר אוריאל בוסו
סגן ראש העיר אוריאל בוסו
סגן ראש העיר לשעבר אוריאל בוסו
(צילום: מתן דויטש)

קראו גם:

יצויין כי העיר בני ברק נחשבת כיום לאחת הערים העניות והצפופות בישראל. בעיר צפויה לעבור בקרוב הרכבת הקלה, ומדובר באתגר גדול מאוד לקדם אותה מבחינה כלכלית. מול בוסו יתמודד נציג מסיעת "דגל התורה" וצפוי קרב מעניין.
חבר הכנסת בוסו הוא אדם אהוד מאוד בפתח תקוה והוא מקורב לגורמים רבים במערכת העירונית. לאחר מינויו לחבר כנסת, החליף אותו הרב אליהו גינת בראשות סיעת ש"ס, שיתמודד בבחירות הקרובות בפתח תקוה פעם נוספת למועצת העיר.