אחרי ההצהרה של המועמדת לראשות העירייה, ענת זנזורי, לפיה "ראוי וצריך שיהיו פתרונות תחבורה בסופי שבוע", מועמד נוסף בבחירות הקרובות, גנאדי בורשבסקי יצא בהודעה דומה כשכתב: "תחבורה ציבורית בשישי בערב ובשבת, בצירים המרכזיים".
2 צפייה בגלריה
גנאדי בורשבסקי
גנאדי בורשבסקי
גנאדי בורשבסקי
(צילום: פרטי)
כידוע, נושא התחבורה הציבורית בסופי שבוע מעסיק לא מעט את תושבי האזור ומקבלי ההחלטות, במיוחד לאור פתיחת הרכבת הקלה שעוברת בפתח תקוה. בשנים האחרונות הוקם מערך הסעות בשבתות בשם "נעים בסופ"ש" אליו הצטרפו כבר שבע רשויות (גבעתיים, הוד השרון, מודיעין-מכבים-רעות, קריית אונו, רמת השרון, שוהם ותל אביב-יפו), כשגם ברמת גן ישנה תחבורה ציבורית שעובדת בסופי שבוע תחת המיזם "סבבוס". בעיריית פתח תקוה לעומת זאת, הוחלט בינתיים לא להצטרף לאחד המיזמים כדי לשמור על הסטטוס קוו בעיר, בה מתגוררים לא מעט שומרי מסורת, דתיים וחרדים.
לקראת הבחירות המתקרבות, הכריזה לאחרונה כזכור, ענת זנזורי כי "בעיר בה חיים מעל רבע מיליון תושבים ראוי וצריך שיהיו פתרונות תחבורה בסופי שבוע. פתח תקוה צריכה להתחבר לפתרונות שכבר קיימים אבל לעשות זאת בתבונה".

2 צפייה בגלריה
גנאדי בורשבסקי
גנאדי בורשבסקי
גנאדי בורשבסקי
(צילום: ריאן)

קראו גם:

כעת, הודיע גם בורשבסקי כי במידה וייבחר יפעל "להפעלת קווי תחבורה ציבורית גם אם יידרש מימון עירייה", והוסיף הצעירים יוכלו לצאת לבלות וההורים יוכלו לישון רגועים. על מנת לא לפגוע ברגשות הדתיים התחבורה הציבורית תעבור בצירים ראשיים בלבד". עוד ציין המועמד לראשות העירייה כי יסדיר חניוני אופניים עירוניים עם שמירה כדי לאפשר גישה בטוחה.