לקוחות שהגיעו אל סופרמרקט חצי חינם בפתח תקוה בשבוע האחרון הבחינו כי מאות מוצרים מוצעים בחמישים אחוז הנחה. הסיבה לכך היא שבצל המלחמה, החליטה הנהלת הרשת על מבצעים גדולים כדי להתחרות על ליבם של הצרכנים מול רשתות שיווק אחרות.
יצויין כי לחצי חינם יש סניף במרכז המסחרי ברחוב גיסין באם המושבות, וגם סניף גדול בקניון שרונים הסמוך למחלף ירקון.
אבל הסופרמרקטים האחרים בפתח תקוה לא נשארו מאחור. בעקבות המהלך של חצי חינם, גם הם הוזילו את המחירים של מוצרים רבים. כך למשל רשת יוחננוף, לה יש סניף ברחוב גליס באזור התעשייה סגולה, שהודיעה על "סייל" של חמישים אחוזי הנחה על עשרות מוצרים.
גם רשת קרפור, שמחזיקה סניף לא גדול ברחוב קפלן, הודיעה על מבצעים. רשת שופרסל, לה יש סניף גדול באזור התעשייה סגולה, הוזילה מוצרים וכך גם אושר עד, רמי לוי ומרכולים נוספים בפתח תקוה.
נראה כי אחרי הימים הראשונים של המלחמה, בהם הייתה חוסר ודאות והסתערות על המרכולים (בין השאר בגלל הודעת פיקוד העורף על הצורך באגירת מזון ומים ל-72 שעות), כעת ניכרת חזרה מסויימת לשגרה והתחרות על ליבם של הלקוחות הפתח תקוואים חזרה במלוא עוזה.
התחרות הזאת טובה מאוד ללקוחות, כי המחירים יורדים כשיש מאבק בין רשתות השיווק.