אם אתם חובבי המבורגרים, בוודאי תשמחו לדעת על מותג המבורגרים בינלאומי חדש בישראל - "מי מה מו". המסעדה נפתחה בקריית אונו, לא רחוק מפתח תקוה.
3 צפייה בגלריה
גלעד אלמוג וניר אדרי
גלעד אלמוג וניר אדרי
גלעד אלמוג וניר אדרי
(צילום: אסף קרלה)

מאחורי המיזם החדש עומדים אנשי העסקים והמסעדנים גלעד אלמוג וניר אדרי מבעלי רשתות הקפה גרג וביגה. לאור ההצלחה, הניסיון והידע שרכשו במהלך השנים בימים אלו הם משיקים את הבייבי החדש שמצטרף לקטגוריית הפאסט קז'ואל - מבחינת מחירי המוצרים זהה לקטגוריית המזון המהיר, אבל המעטפת, העיצוב, החוויה, המוסיקה ושאר המרכיבים מוקפדים ועדכניים כמסעדנות מהשורה הראשונה.
מדובר לדברי הבעלים בקונספט ייחודי המציע חווית בילוי עדכנית וקציצת בשר ייחודית, עסיסית ומלאה בג'וס בשרי ביותר נוטפת רוטב חם לבחירה שעוטף את הכול לכדי שלמות.
"בימים אלו של יוקר המחייה שלרוב האנשים זמן קצוב לאכול המבורגר או להשקיע בעצמם אוכל מזין ואיכותי הינו הפתרון האולטימטיבי, אשר מספק חוויה קולינרית במחירים שווים לכל כיס", הם אומרים.
בימים אלו סנוניות ראשונות בערים רחובות ובקריית אונו – צומת סביון, כאשר התכנון הוא לפתוח כ- 8 סניפים ברחבי הארץ עד סוף שנת 2024. המותג בינלאומי והתכנון הוא להרחיב את הפעילות מעבר לים עד סוף שנת 2025 ולחשוף את המותג אל קהלים נוספים.
על העיצוב אמונה המעצבת אלונה אליאסי אשר בחרה בסגנון עיצוב על זמני המבוסס על DNA של מקורות ההמבורגר בעולם המשלב חומרי יסוד עם שילובים קוטביים כגון ניקל ונירוסטה בשילוב עם עץ וג׳ינס עם דגש על חווית בילוי של פאסט קז'ואל ברמה בינלאומית. הסניפים כוללים ישיבה במקום, עמדת הזמנות, קיוסקים ותפריט דיגיטלי מתקדם.
אלמוג ואדרי גייסו לפרוייקט את השותף מרט רוסומחו מי שאחראי על החלק הקולינרי והתפעול ומהווה חלק בלתי נפרד מהמותג.

3 צפייה בגלריה
מי מה מו
מי מה מו
מי מה מו
(צילום: אסף קרלה)

אז מה הם מבטיחים? "ההמבורגר של מי מה מו מנת ההמבורגר כשרה, מדויקת, איכותית ומורכבת מחומרי הגלם הטובים ביותר אשר נרקמו ונבחרו בקפידה רבה. קציצה עסיסית 100% בשר בקר טרי, כאשר הכל נעשה במקום ברמת טריות מקסימלית החל מטחינת הבשר ועד טבילת הקציצה ברטבים מרתקים ועסיסיים תוצרת בית שנרקחו במיוחד עבור המותג ומוגש בלחמנייה רכה כמו ענן, רוטב הבית, חסה-עגבנייה-בצל סגול-חמוצים. בנוסף בתפריט, מנת קריספי צ'יקן ייחודי ותוספות של נאגטס, צ'יפס טרי וביתי וקריספי כרוב. מצ"ב תפריט".
גלעד אלמוג וניר אדרי, בעלי המותג 'מי מה מו', מסרו: "אנחנו גאים להשיק בשורה חדשה! מותג המבורגרים עם מנת דגל ייחודית שמקפיצה את טעם קציצת הבשר שכולנו אוהבים. אנו שמחים לשתף פעולה עם האנשים המוכשרים והמובילים בענף הקולינריה בישראל ובמהלך כ 18 חודשים פיתחנו והשקענו שעות רבות על מנת לייצר ללקוח את חווית האירוח הכי טרנדית ועכשווית שאפשר במסעדה וגם במשלוחים".

3 צפייה בגלריה
מי מה מו
מי מה מו
מי מה מו
(צילום: אסף קרלה)

קראו גם:

מי מה מו


כשרות רבנות בשר חלק
שעות פתיחה: א-ה 11:00-00:00, ו 11:00-16:00, מוצ"ש 21:00-01:00
סניף קריית אונו - השדרה האקדמית צומת סביון ; סניף רחובות – הכרמל 80