בשורה לתושבי מרכז העיר פתח תקוה ולכאלה שעובדים בסביבה: סופרמרקט חדש נפתח וישרת אתכם שבעה ימים בשבוע, כולל בשבתות, 24 שעות ביממה.
2 צפייה בגלריה
חתיכת הסכם זכיינות סיטי מרקט
חתיכת הסכם זכיינות סיטי מרקט
חתיכת הסכם זכיינות סיטי מרקט
(צילום: יח"צ)

סיטי מרקט, רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל, אשר בבעלותה 75 סניפים, ממשיכה להתרחב ופותחת סניף זכיינות ראשון בפורמט 'מיני סיטי מרקט' בשטח של כ-130 מ"ר ברחוב מונטפיורי 13 , בעיר פתח תקוה.
בסניף החדש מבטיחים להעניק חוויות שירות ואיכות ללקוחותיה ויציע מגוון רחב של מוצרים מכלל יצרניות המזון בישראל הכולל מבצעים חודשיים ושנתיים, הסניף יהיה פתוח בכל שעות היממה כולל בסופי שבוע במתכונת של 24/7.
הרשת נמצאת בימים אלו בהתרחבות מואצת, בנוסף לזכיינות של רשת 'סיטי מרקט', הוכנס פורמט חדש של זכיינות 'מיני סיטי מרקט' שכולל מודל של חנויות בשטחים קטנים של 100-200 מ"ר.
בעלי ומנכ"ל הרשת, יוסי שוורץ: "כתפיסה, אני מאמין שאנחנו שונים מרשתות אחרות בדגש על מתן שרות ללקוחות סביב השעון. פורמט 'מיני סיטי מרקט' נבנה במיוחד לאחר מעל 20 שנות פעילות של הרשת, הזכיינים זוכים לקבל את מחירי הרשת אשר עובדת עם כל הספקים והחברות הגדולות בישראל. סניפי הזכיינות זוכים לליווי צמוד, אנו נותנים להם את כל הכלים להצלחה החל ממבצעי חודשיים ועד למבצעים שנתיים של הרשת. הסניפים שלנו פתוחים שעות ארוכות לעיתים ללא הפסקה, בכדי להעניק שירות מצוין לכל לקוח גם בשעות הלילה. בסניפי הרשת תוכלו למצוא את כל המוצרים שאתם מכירים ובנוסף, מגוון של מוצרים שלא תראו בחנויות סופרמרקט אחרות ברחבי ישראל".

2 צפייה בגלריה
סופרמרקט עגלת קניות - תמונת פייסבוק
סופרמרקט עגלת קניות - תמונת פייסבוק
סופרמרקט חדש בעיר
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

אודות סיטי מרקט


רשת סיטי מרקט, שנוסדה ומנוהלת על ידי יוסי שוורץ, הינה רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל החולשת כיום על 75 סניפים ברחבי הארץ. הרשת הוקמה בשנת 2012 בפריסה ארצית: חולון, תל אביב, רמת גן, גבעתיים, קריית אונו, ראשון לציון, בת ים, כפר סבא , גדרה, רחובות, פתח תקוה, מודיעין, אשקלון, חדרה, אשדוד, קריית גת ועוד.
הרשת נמצאת בימים אלו בהתרחבות מואצת שכולל מודל של חנויות זכיינות 'מיני סיטי מרקט'. הרשת מעניקה חוויות שירות ואיכות ללקוחותיה ומציעה מגוון רחב של מוצרים מכלל יצרניות המזון בישראל הכולל מבצעים חודשיים, מרבית סניפי הרשת פתוחים באופן רצוף בכל שעות היממה כולל בסופי שבוע.
בהנהלת החברה עומדים: מייסד ומנכ"ל רשת 'סיטי מרקט' יוסי שוורץ, משנה למנכ"ל הרשת חזי חדיו, סמנכ"ל פיתוח עסקי גל מזרחי, שותפים בכירים בני בן אברהם ואיתי שיש ושותפים נוספים. הרשת מונה כיום 750 עובדים, גודל החנויות נע בין 100 מ"ר ל-1,000 מ"ר.