המגישה ואשת התקשורת מעיין אדם עברה בסוף השבוע ניתוח בבית החולים "איכילוב" בתל אביב, וחשפה לראשונה באומץ כי היא מתמודדת עם סוג נדיר של סרטן בתקופה האחרונה.
2 צפייה בגלריה
מעיין אדם בבית החולים איכילוב
מעיין אדם בבית החולים איכילוב
מעיין אדם בבית החולים איכילוב
(צילום: עמוד האינסטגרם)

אדם, שאיבדה בשנה האחרונה את אחותה מפל שנרצחה ב-7 באוקטובר בפסטיבל הנובה, סיפרה בגילוי לב לעוקביה באינסטגרם על מה שעברה: "האמת שאין לי מושג מה לכתוב, ולכן לא סיפרתי עד עכשיו, אבל גם לא רוצה לזייף את המציאות ולשמור יותר בבטן, הרי מלכתחילה זו הסיבה להכל", הסבירה את מניעיה.
אדם הוסיפה: "חזרו התשובות מהפתולוגיה, הגידול שלי הוא סרטן נדיר בשחלה, ואני כבר כמה שבועות בבדיקות לחפש עוד גידולים או שאריות. כל הבדיקות חזרו עד כה מצוינות, אני אופטימית ומרגישה שהיה לי מזל. אם הגידול לא היה גדל כל כך מהר, לא הייתי מבחינה בו והסרטן היה מתפשט לגרורות באין מפרע".

2 צפייה בגלריה
מעיין אדם
מעיין אדם
מעיין אדם
(צילום: ענת מוסברג)

בהמשך גילתה אדם את מה שחוותה בסוף השבוע האחרון: "עברתי עוד ניתוח ארוך כחלק מהבירור ובעוד כמה שבועות יגיעו תוצאות שלאחריהן יהיה אפשר לקבל החלטות".
היא הדגישה: "הלוואי שלא תדאגו לי, ולא תתנו לי מבט מרחם ברחוב, כי באמת מצבי טוב! אני מרגישה בת מזל! ושזכיתי בעוד הרבה שנים עם המשפחה, החברות, והבנות המושלמות שלי".

קראו גם:

העוקבים הגיבו בתגובות מחזקות וכינו אותה "פייטרית" ו"מנצחת". אמן ואמן ורק בריאות לכולנו.
פורסם לראשונה: 13:53, 08.09.24