פקחי עיריית פתח תקוה עובדים במרץ בכל ימות השנה כדי לטפל, בין השאר, בתלונות על פסולת. לעיתים הם נתקלים גם בדיירים עצבנים במיוחד, כמו במקרה שלפנינו.
2 צפייה בגלריה
קנס דו"ח - תמונת פייסבוק
קנס דו"ח - תמונת פייסבוק
קנס דו"ח - תמונת פייסבוק
(צילום המחשה: הרצל יוסף)
תושב העיר בשנות השלושים לחייו מואשם בבית המשפט כי איים על פקח שהגיע לכתובת בה מתגורר בעקבות תלונה על פסולת, ואמר לו בין היתר: "תביא לפה את רמי", כשהכוונה לראש העירייה רמי גרינברג.
עוד קודם לכן, על פי כתב האישום, נפגשו השניים כשהפקח העיר לאיש שחנה עם רכבו באופן שחסם נתיב של משאית ולכן הדביק מדבקה על רכבו.
זמן מה לאחר מכן, במהלך חודש אפריל האחרון, הגיע הפקח לבית בעיר כדי לטפל בתלונה על פסולת, שם פגש בלא אחר מאשר את אותו נהג שמתגורר במקום.
כשראה אותו הנאשם, החל מיד לקלל את הפקח, ואמר לו "באיזה זכות אתה נוגע לי ברכב, החניה שלי פרטית, אם תיגע לי ברכב אני א... אותך.." ולאחר מכם הוסיף כי הוא מכיר גורמים בעירייה.
עוד נטען בכתב האישום, כי הפקח השיב לנאשם שהוא מוזמן לפנות לעירייה, אלא שאז התקרב אליו האיש בצורה מאיימת כשהוא מנופף בידיו ואומר לו: "תביא לפה את רמי, ותגיד לו מה שאמרת לי".

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה - תמונת פייסבוק
ניידת משטרה פתח תקוה
(צילום המחשה)

קראו גם:

הויכוח בין השניים נמשך כשהפקח צילם את הנאשם וזה צעק עליו והטיח בו שאסור לו, ורק במזל גדול האירוע הסתיים ללא נפגעים בגוף.
כאמור, זוהי אינה הפעם הראשונה שפקח עירוני חש סכנה בתקופה האחרונה. רק לפני שבועות ספורים הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בשנות החמישים לחייו בטענה כי ירק על פקח חניה, פתח אחריו במרדף באזור השוק ואף הכה אותו נמרצות אל מול עוברים ושבים, רק משום שהתכוון להניח דו"ח על שמשת רכבו.