הלקוחות מחכים: ב"סופר הצינור", המקום עם המוצרים הכי זולים בארץ שנועד להורדת יוקר המחייה, מעוניינים לפתוח סניף חדש בפתח תקוה במקום זה שנסגר בתל אביב.
2 צפייה בגלריה
סופר הצינור בתל אביב
סופר הצינור בתל אביב
סופר הצינור בתל אביב
(צילום: מתוך דף הפייסבוק "הצינור")
ברשתות החברתיות פורסם אתמול פוסט של "הצינור", בו כתב גיא לרר - היוזם של סופר הצינור והמגיש של התוכנית "הצינור" ברשת 13, את הדברים הבאים: "אחרי הרבה בדיקות, התייעצויות ואחרי שקראנו את אלפי התגובות שלכם, אלו הערים שבאחת מהן נרצה לפתוח את הסניף הבא של סופר הצינור: באר שבע, פתח תקוה, חריש, טבריה.
"ועכשיו מה אנחנו צריכים? אם אתם גרים באחת מהערים האלו ומכירים מישהו שיש לו שטח מסחרי שאפשר לשכור (150-250 מ״ר) נשמח אם תפנו אלינו בפרטי או ל-Amir Shuan נתראה בקרוב".

2 צפייה בגלריה
הפוסט של הצינור
הפוסט של הצינור
הפוסט של הצינור
(צילום: מתוך דף הפייסבוק "הצינור")

קראו גם:

כזכור, לרר החליט לפני יותר משנה להילחם ביוקר המחייה ולפתוח מרכול עם עשרות מוצרים זולים מאוד ביחס למחירי הרשתות. כל זאת כחלק מהמאבק ביוקר המחייה והרצון להעניק מחירים זולים יותר לצרכנים. הסופר, שנפתח בשעתו ברמת החייל, נסגר לאחרונה וכעת מחפשים לוקיישן חדש.
אחת האפשרויות היא כאמור להקים את הסופרמרקט החדש בפתח תקוה וכעת מחפשים מקום כזה. אם ייפתח הסופרמרקט החדש בפתח תקוה, הדבר עשוי להביא לירידת מחירים משמעותית במחירי מוצרים בעיר, שכן גם המתחרים יצטרכו להוזיל את מחירי המוצרים שלהם.