אסון כבד: וליד נאטור, תושב קלנסווה בן 55 ונהג בחברת דן באשכול פתח תקוה, נורה למוות אתמול (חמישי) בבוקר בעיר מגוריו.
2 צפייה בגלריה
וליד נאטור
וליד נאטור
וליד נאטור
(צילום: מתוך אתר ynet, מתוך הרשת החברתית שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
האירוע התרחש סמוך לשעה 4:15 לפנות בוקר, אז התקבל דיווח במד"א על גבר שנפצע באירוע אלימות בקלנסווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 55 עם פציעות חודרות ללא סימני חיים וקבעו את מותו.
לפי הדיווחים, נאטור נורה למוות ברכבו בעת שעשה את דרכו למסגד בעיר, ובמקום נמצאו סימני פגיעה של למעלה מ-20 כדורים. שכניו סיפרו כי הוא "מהאנשים הטובים בעיר".
נאטור, כאמור, היה נהג חברת דן באשכול פתח תקוה בלא מעט קווים, ולאחרונה הסיע נוסעים בקו 66 המחבר בין פתח תקוה לתל אביב.
בחברת דן מסרו: "וליד נאטור, נהג וחבר בדן מזה עשרות בשנים, שירת את כל ציבור נוסעיו בקווי דן בפתח תקוה באדיבות, בסבלנות, בחריצות, במסירות ובמאור פנים. וליד היה מוערך ואהוב על חבריו לעבודה שהכירו והוקירו אותו מאד. היה אדם שידע לכבד כל אחד ושימש מודל לחיקוי לנהגים הצעירים בחברה. חברת דן, מנהליו וחבריו הרבים כואבים את לכתו ומשתתפים באבלה הכבד של המשפחה".

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום ארכיון להמחשה: דוברות המשטרה)

קראו גם:

אורן ביטמן, מנהל תנועה אשכול פ״ת ומנהלו הישיר של וליד, הוסיף: ״איבדנו היום חבר, שותף, נהג ואדם נפלא. השתתפותנו הכנה בצער משפחתו״.
ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי תחנת טייבה פתחו בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי בקלנסוואה במהלכו נורה תושב המקום בשנות ה 50 לחייו ברכבו, כאשר עפ"י גורמי רפואה נפגע באורח אנוש ומותו נקבע במקום.
בתוך כך, המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי. הרקע והנסיבות בבדיקה.