בקניון הגדול בפתח תקוה נפתח השבוע סניף דגל חוויתי לכל המשפחה של רשת אורבניקה. החנות החדשה משתרעת על שטח של מעל 2,000 מ"ר ותיפתח בקומה התחתונה של הקניון (חצי קומה מתחת למשביר לצרכן), בהשקעה של כ-14 מיליון ש"ח.
לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון: "המטרה היא להמשיך ולחזק את הקמעונאים לפתוח חנויות דגל חווייתיות כחלק מאסטרטגיית הקניון להגדיל ולהרחיב את פעילות המותגים המקומים והבינלאומיים, אנו מעודדים את רשתות השיווק לפתוח סניפי ראווה אצלנו ושמחים שגם אורבניקה הצטרפה למותגים כמו: זארה, H&M, רנואר, פול אנד בר טווינטי פור סבן ועוד שהחליטו לפתוח בקניון הגדול את סניף הדגל שלהם.
קראו גם:
"כקניון מוביל בישראל נמשיך לחדש ולרגש את הצרכנים על מנת לשמור את הקניון כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בארץ".
רשת אורבניקה מתמחה באופנה טרנדית לכל המשפחה, אקססוריז ומגוון מוצרים לקשת רחבה של קהלי יעד במחירים אטרקטיבים.
סניפי הרשת מעוצבים בצורה ייחודית. גודל החנויות, העיצוב וההשקעה מקנה ללקוח חווית קניה ובילוי אורבני, נוח, עכשווי ומהנה.