חברת בן ג'מיל קומפני תקים על מחלף אבן העזר בסמוך לכניסה לפארק אפק בראש העין ולכפר קאסם את מתחם PARK OPEN – מתחם בילויים ייחודי הפתוח כל ימי השבוע שיהפוך למוקד תעסוקה, קניות ופנאי מהגדולים באזור.
הפרויקט כולל ארבעה מפלסים, מעל 19,000 מ"ר שטחי מסחר, מעל 18,000 מ"ר שטחי משרדים ו-10 קומות, מסעדות, דוכנים ומדרחוב מרכזי בעיצוב שדרה פריזאית.
1 צפייה בגלריה
הדמיית מתחם park open פארק אפק ראש העין
הדמיית מתחם park open פארק אפק ראש העין
הדמיית מתחם park open פארק אפק ראש העין
(הדמייה: חברת בן ג'מיל)
חברת בן ג'מיל קומפני קיבלה את אישור מחוז מרכז במנהל התכנון (מרחב תכנון מקומי קסם) לתכנית מפורטת לפרויקט במתחם PARK OPEN . ממוקם בנקודת חיבור אסטרגית בכניסה המערבית לכפר קאסם, מול אזור התעשייה פארק אפק, בסמיכות לכבישים 5,6 ו-444 .
התכנית המפורטת שאושרה כעת על ידי מחוז מרכז במנהל התכנון, כללה הגדלה של שטחי הבניה על מנת להקים מבנה למסחר מגוון הכולל 6 קומות נוספות מעל קומת המסחר – שטח מסחר של 18,681 מ"ר, שטח משרדים של 17,781 מ"ר ושטחי אחסנה ושירות של 55,056 מ"ר.
מתחם park open לעסקים ומסחר הוא אחד הפרויקטים הגדולים באזור בשנים האחרונות, והיחידי ממזרח לכביש 6 ובסמיכות לכביש 5. המתחם צפוי לכלול את רשתות הקמעונאות המובילות בישראל ומחו"ל, מסעדות ובתי קפה, וישרת הן את העובדים באזורי התעשיה הסמוכים פארק אפק, לב הארץ ונוף הארץ והן את תושבי האזור – פוטנציאל של מאות אלפי תושבים.
למתחם צפוי יתרון משמעותי – פעילותו תתקיים שבעה ימים בשבוע ולכן יתאים גם לישראלים המחפשים פתרון בימי שבת. במקום יהיו כ-1,000 מקומות חנייה ויוקם מרכז בידור משפחתי על פני כ-4000 מ"ר.
אזור התעשיה פארק אפק הוקם בשנות ה-90 והוא מאזורי התעשייה ההומים בישראל ובו חברות כגון פרטנר, יורוקום , אנלייט, וואן וטלרד.
קראו גם:
אזור התעשייה נהנה מקרבה יחסית לכביש 6 ולכביש החדש – הכביש העורפי העובר דרך כביש בן גוריון וכביש 5. גם אזורי התעשייה הקרובים - "לב הארץ", הפרוש על 180 דונם וצפוי להכפיל את גודלו בקרוב, ו"נוף הארץ", הממוקם בתוך כפר קאסם - נמצאים בקרבת המתחם החדש ועשרות אלפי המבקרים בהם יוכלו להנות ממנו.
לדברי אסיל בן ג'מיל, מנכ״ל חברת בן ג'מיל, "אנו מברכים על אישור הועדה המחוזית ומתכוונים לממש את בניית מתחם העסקים והמסחר בהקדם. זוהי בשורה של ממש לאזור שכן המתחם צפוי לייצר אלפי משרות חדשות וכן לתת מענה קמעונאי למאות אלפי תושבים אשר לא קיבלו עד היום מענה ראוי. בתקופה הקרובה נשלים את כל צוות הפרוייקט ונצא לדרך".