הרפורמה המשפטית מעוררת בחודשים האחרונים מחלוקות רבות ברחבי המדינה, אך האישה שהגיעה אליי לאחרונה לא תיארה לעצמה שזו תוביל גם לפירוק נישואיה, לאחר שבן זוגה נתפס מפגין אהבה לאחרת, בעת שאמר לה שהוא יוצא להפגין נגד ההפיכה המשטרית.
3 צפייה בגלריה
"זה לא מה שאת חושבת"
"זה לא מה שאת חושבת"
"זה לא מה שאת חושבת"
( צילום: טל שחר)
"כמו בכל בית, גם אנחנו דיברנו על הנושא שמסעיר את המדינה אבל לא דיברנו על הצטרפות למחאות", סיפרה האישה. "קצת אחרי שהתחילו ההפגנות, פתאום ראיתי שבעלי נחוש מאוד לצאת ולהפגין. הוא אמר 'אני לא יכול להישאר ולשבת בבית כשהמדינה שלנו הולכת לאבדון'.
"בהתחלה ניסיתי להניא אותו מהרעיון. בכל זאת, יש לנו משפחה, שני ילדים, ופחדתי שיקרה לו משהו כי ראיתי בטלוויזיה שבחלק מההפגנות יש ממש בלגן. אבל הוא היה בשלו, ואמר שלא יסלח לעצמו אם לא ידאג לעתיד שלנו, לכן עליו לצאת להפגין. בסופו של דבר הסכמתי. בכל שבוע הוא יצא עם דגל ישראל, חולצת המחאה ומוטיבציה".
האישה אמנם לא התלהבה מהרעיון אבל שמחה שבעלה פועל למען האידיאולוגיה שלו, ובמהלך השבועות האחרונים אף גמלה בליבה החלטה להפתיע אותו באחת ההפגנות ולהצטרף אליו. אלא שהיא לא שיערה שהמהלך הזה ישנה את חייה.
"לפני שבועות אחדים, הוא נפרד ממני כרגיל בדרך להפגנה נוספת, כך חשבתי לפחות", שחזרה האישה. "זמן קצר לאחר מכן יצאתי אחריו בלי שישים לב. פתאום ראיתי שהוא הולך לרחוב סמוך ושם פגש כנראה את המאהבת שלו ונישק אותה, אבל לא סתם מאהבת, אלא את האקסית שלו, לא פחות.

3 צפייה בגלריה
נשיקה בהפגנה
נשיקה בהפגנה
נשיקה בהפגנה
(צילום המחשה: Shutterstock)

"באותו רגע לא ידעתי איפה לקבור את עצמי. הבנתי מיד שמה שמעניין אותו זה לא רפורמה משפטית ולא הפיכה משטרית אלא נשיקה צרפתית - ועוד האקסית שאני מכירה.
"מיד ניגשתי לשניהם, ואכן הפתעתי את בעלי שנראה המום, אבל ביחס לסיטואציה הוא התעשת מהר ועוד אמר לי ברוב חוצפתו, 'אנחנו רק דיברנו, לא היה שום דבר, זה לא מה שאת חושבת'.

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"בתגובה הטחתי בו מיד: 'שקרן! רציתי להפתיע אותך ולהצטרף אליך להפגנה, לכן עקבתי אחריך במשך כמה דקות וראיתי הכל. בסוף אתה הפתעת אותי לא פחות. דיברת על השסע שהרפורמה המשפטית יוצרת אבל אתה גרמת לשסע במשפחה שעכשיו תתפרק. אני לא רוצה לראות אותך יותר'".
האיש הבין כי נתפס על חם והשלים עם עזיבתו את הבית. למרות שהכחיש תחילה, הוא עבר להתגורר עם האקסית. לאחר שלא נותרה ברירה, נפתח הליך יישוב סכסוך בין השניים והם עומדים בפני גירושים.