חיזוק מפתיע: כדורגלן הפועל פתח תקוה בעבר ואחד מסמלי המועדון לאורך השנים, בני קוזושווילי (קוזו), הצטרף בסוף השבוע לרשימתו של ראש העירייה רמי גרינברג לקראת הבחירות המקומיות הקרובות. מי שעוד הצטרף לגרינברג הוא אלישיב עמיצור, ששימש כמנהל אשכול הדר גנים.
2 צפייה בגלריה
בני קוזשווילי
בני קוזשווילי
בני קוזשווילי
(צילום: אורן אהרוני)
קוזושווילי (55) רשם במדי הכחולה 381 הופעות במסגרת הליגה הבכירה בין השנים 1985-1999 במהלכן כבש גם 10 שערים. בנוסף, לבש קוזו את מדי הנבחרת הלאומית ארבע פעמים. היום הוא משמש כמנהל חדר כושר בעיר, וכמי ששומר על הגזרה הוא גם הכריז כאמור שירוץ בבחירות הקרובות תחת רשימתו של גרינברג, מתוך מטרה לפעול למען הספורט בפתח תקוה.
"אחרי יותר מ-50 שנות פעילות, חינוך ועשייה בתחום הספורט בעיר, שמח וגאה להצטרף לסיעת התחדשות למועצת העיר בראשות ראש העיר מר רמי גרינברג הפועל רבות לקידום ושיפור פני העיר בכלל וקידום והנגשת הספורט לתושבי העיר בפרט", ציין קוזו בהודעתו והוסיף: "בשנות כהונתו של ראש העיר רמי גרינברג פתח תקוה חווה רנסנס בתחום הספורט, אולמות ספורט חדשים ומגרשי ספורט לבני הנוער, חזרה של קבוצות הייצוגיות לבמה המרכזית של הכדורגל בארץ ומבחינתי זהו צעד טבעי וחשוב להצטרף לעשייה מבורכת שכזו".

2 צפייה בגלריה
בני קוזשווילי (משמאל)
בני קוזשווילי (משמאל)
בני קוזשווילי (משמאל)
(צילום: ריאן)

קראו גם:

בתוך כך, מי שעוד הצטרף לאחרונה לסיעת 'התחדשות' הוא מנהל אשכול הדר גנים עד לאחרונה, אלישיב עמיצור, שעזב את תפקידו כדי להתמודד בבחירות. עמיצור, ששימש בעברו כעוזרה של איילת שקד, כתב ברשת החברתית: "חברים יקרים, בשנים האחרונות, עבדתי עבורכם לצידו של ראש העיר רמי גרינברג, במסירות ,ובזמינות רבה מאד. פתח תקוה והשכונות זורמות בעורקיי, אני אוהב את העיר שלנו, ובעיקר את האנשים! לאחר בקשות ופניות רבות שלכם התושבים, החלטתי להתמודד למועצת העיר, ולהשפיע הרבה יותר מבפנים".