האם הפרמיירה של הפועל פתח תקוה לעונת 2022/23 תתקיים מחוץ למגרשה הביתי? במועדון הכחול הודיעו היום (ראשון) לאוהדים, כי המשחק במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו בלאומית, נגד בני יהודה, שאמור להתקיים ביום חמישי הקרוב (19:30) עלול לעבור לאצטדיון ר"ג.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל פתח תקוה
אוהדי הפועל פתח תקוה
אוהדי הפועל פתח תקוה. ינדדו מערבה?
(צילום: אורן אהרוני)
"במהלך הימים האחרונים עודכנו על ידי עיריית פתח תקוה כי נכון לרגע זה, לאצטדיון שלמה ביטוח תם תוקף רישיון העסק ונכון לרגע זה, לא ניתן לקיים בו משחקים", נכתב בהודעה שפרסמה עמותת הכחולה.
קראו עוד >>>
"אנשי עיריית פתח תקוה עושים את מרב המאמצים על מנת שהאישור יגיע עד למועד המשחק מול בני יהודה. במידה והאישור לא יתקבל, המשחק יתקיים באצטדיון רמת גן".
יש לציין כי נכון לעכשיו לא רק הקבוצות הפתח תקוואיות מארחות באצטדיון העירוני אלא גם עירוני נס ציונה, בית"ר ירושלים והפועל ירושלים, שהפסידה אמש את משחקה הביתי הראשון בגביע הטוטו 3:1 להפועל תל אביב.
מאיצטדיון שלמה ביטוח נמסר: "איצטדיון שלמה ביטוח הוא מהחדשים, מהמתקדמים ומהמרכזיים שבאיצטדיונים הקיימים בישראל. בקרוב ייערך סיור נוסף של נציג משרד הכלכלה ואנו סמוכים ובטוחים שיינתן האישור להמשך קיום הפעילות הענפה המתרחשת באופן קבוע באיצטדיון ובסביבתו".

לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה