זאת רחוקה מלהיות פתיחת העונה לה פיללו בהפועל פתח-תקוה.
הקבוצה ספגה הערב (חמישי) הפסד ליגה שני ברציפות, הפעם 3:1 בירושלים להפועל המקומית.
הקבוצה של מסאי דגו נראתה אולי מעט יותר טוב מאשר בהפסד במחזור הקודם לרמה"ש, אולם עדיין הציגה יכולת חלשה שלא מתאימה לקבוצה עם יומרות להיצמד לצמרת הטבלה.
הפתיחה הייתה דווקא טובה כשבדקה ה-15 נגח מלך שערי הקבוצה, פז בן ארי את ה-0:1 להפועל אחרי כדור קרן של דניאל שוורצבוים.
במחצית הראשונה הפועל עוד הצליחה לעמוד היטב מבחינה הגנתית וניסתה לצאת קדימה, בעיקר דרך המהירות של טרנס טיסדל אולם הקשר הליברי הפגין יכולת מסירה נמוכה ולא הצליח לתרגם את פריצותיו למצבים שיסכנו את שערם של המקומיים.
במחצית השנייה זאת הייתה הפועל הרעה מאוד שראינו כבר בכמה משחקים העונה. משחק ההגנה היה חלש ומפוזר כשהפעם היה זה מרכז ההגנה שכשל, כמו גם האגף הימני בו מוצב בן סיטלקול.
אחרי שני ניסיונות מהירים בפתיחת המחצית השנייה, נעלמה הפועל לחלוטין ובחצי השעה האחרונה רק הפועל ירושלים נראתה על המגרש. בדקה ה-59 נגח עידן שמש מקרוב והשווה ל-1:1 אחרי סדרת טעויות בהגנה וכיסוי ליקוי של הבלמים. 15 דקות מאוחר יותר שוב כבשה ירושלים בנגיחה, הפעם מראשו של אביחי וודג'ה.
1 צפייה בגלריה
מסאי דגו על הקווים הערב. כאב ראש גדול למאמן הפועל
מסאי דגו על הקווים הערב. כאב ראש גדול למאמן הפועל
גם הוא וודאי יודע שהקבוצה זקוקה לחיזוק דחוף. המאמן מסאי דגו
(צילום: אורן אהרוני)
הפועל ניסתה להפעיל לחץ מסוים על שערה של ירושלים, אבל כשמשחקים בלי אף חלוץ טבעי, קשה מאוד להוות איום של ממש.
בתוספת הזמן יצאה ירושלים למתפרצת ושוב ניצלה משחק הגנה נוראי של הפועל ואחרי סדרת בעיטות לשער היה זה עדן דהן המחליף שקבע את תוצאת המשחק - 1:3 לירושלים.
הפועל פ"ת מסיימת את תש"פ במקום התשיעי בלאומית עם ארבע נקודות ועם הרבה מאוד סימני שאלה לגבי יכולת הקבוצה, שנראית כרגע אחת הקבוצות החלשות בלאומית. הקבוצה חייבת חיזוק משמעותי, הן בהגנה והן בהתקפה, בכדי להפוך לקבוצה שתוכל לכל הפחות להיאבק על כרטיס לפלייאוף העליון. הפערים בינה לבין הקבוצות שמסתמנות כחזקות בליגה נראים גדולים מדי וזאת ניכר בגמר גביע הטוטו מול נוף הגליל ובשני משחקי הליגה האחרונים.
ביום שלישי, במשחק הראשון של השנה החדשה תגיע אחי נצרת לפתח-תקוה. הערב רשמו הירוקים מהגליל ניצחון בכורה העונה, 0:3 על העולה החדשה כפר שלם, שהגיע אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות.
פורסם לראשונה: 22:56, 17.09.20