מועדון הכדורגל הפועל פ"ת הודיע אמש על שיתוף פעולה חדש ומיוחד - המועדון יאמץ את קבוצת הכדורגל לילדים עם צרכים מיוחדים של עמותת "עילי" בפתח-תקוה.
עמותת 'עילי' הוקמה במטרה להפעיל פעילויות ספורט, תרבות ופנאי לילדים עם צרכים מיוחדים בתפקוד בינוני עד גבוה (על הרצף האוטיסטי, פיגור קל, תסמונת דאון, לקויות למידה, בעיות רגשיות, סרבול מוטורי ועוד) ולהעצים את הילדים אשר אינם יכולים להשתלב בחוגי כדורגל ובקבוצות כדורגל אשר משתתפים בהם ילדים ללא צרכים מיוחדים.
1 צפייה בגלריה
שחקני קבוצת עמותת "עילי" במדי הפועל פ"ת
שחקני קבוצת עמותת "עילי" במדי הפועל פ"ת
שחקני קבוצת עמותת "עילי" במדי הפועל פ"ת
(צילום: באדיבות המועדון)
החיבור בין הקבוצה לעמותה נולד אשר יוגב איטח, אחד הספונסרים של המועדון ובעצמו אב לילד בעל צרכים מיוחדים, יצר קשר עם עידו קובץ׳, מנהלה המקצועי של עמותת ׳עילי׳, לאחר ששמע על פעילות העמותה וביקש לחבר בין העמותה לבין הפועל, עניין שרקם עוד וגידים במהרה עד להכרזה הרשמית אמש.
אבי יחיאל, מנכ״ל הפועל פתח-תקוה, סיפר בהתרגשות: ״אנו שמחים וגאים על שניתנה לנו הזכות לעזור, לתמוך ולהיות חלק משותפות בפרוייקט כל-כך יפה, ייחודי ומרגש. אנחנו בהפועל פתח-תקוה ואני כמנכ״ל המועדון המפואר שבו שיחקתי המון שנים, רואים בפעילות הקהילתית ערך עליון בכלל, ובשותפות המיוחדת הזו עם עמותת ׳עילי׳, בפרט. בתקופה מורכבת כזאת, כיף גדול להיות חלק ולדעת כי ניתן לשמח ילדים דרך הכדורגל שכולנו אוהבים.״