הפועל פתח תקוה פתחה הערב (חמישי) את העונה בליגה הלאומית באופן רשמי עם ניצחון 0:1 בלוד על מ.ס כפר קאסם במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו.
2 צפייה בגלריה
כפר קאסם נגד הפועל פ"ת
כפר קאסם נגד הפועל פ"ת
כפר קאסם נגד הפועל פ"ת
(צילום: אורי קידר)
הפועל עלתה בהרכב חסר מאוד, כשמבין השחקנים החדשים רק פז בן ארי פתח בהרכב. ביציע ישבו דניאל שוורצבוים (פציעה קלה), אביב סאלם, נפתלי בלאי, בן סיטלקול וקוואמה קאריקארי שלא שיחק זמן רב ועדיין לא בכושר משחק.
בהרכב פתחו, בין השאר, ניר חורש המגן השמאלי של קבוצת הנוער, כמו גם בר נאוי שהפגין יכולת טובה ואופק אושר שהיה המצטיין במשחק לצד בר ירוחם ובן ארי, כשהספסל הורכב משחקני נוער ואיתי לוי שחזר מהשאלה ונכנס המחליף.
המחצית הראשונה הייתה חלשה והתנהלה בעיקר בשליטה של המקומיים, כשהניסיוון המשמעותי ביותר הגיע בדקה ה-33, כשחלוץ מקומי נגח מקרוב למשקוף של ברק לוי. רגע לפני ההפסקה גלש אחמד טהא מכפר קאסם בצורה מסוכנת לרגליו של ניר חורש והורחק בצדק.
2 צפייה בגלריה
כפר קאסם נגד הפועל פ"ת
כפר קאסם נגד הפועל פ"ת
כפר קאסם נגד הפועל פ"ת
(צילום: אורי קידר)
המחצית השנייה הייתה בשליטתה של הפועל, שניצלה את היתרון המספרי. אושר ירה בדקה ה-57 כדור אדיר מקצה הרחבה שננעץ ברורה הרחוקה. שבע דקות מאוחר יותר ירה בר ירוחם מהאוויר מקרוב את ה-0:1 של הפועל.
הפועל פתחה בהרכב הבא:
ברק לוי: ניר חורש, פז בן ארי, מתן גושה, אופק אושר; חמאדה אגברייה, רם לוי, בר נאווי, בר ירוחם; ים בן יהודה, עומר בוארון.
כן שותפו: עילאי שושן (שחקן קבוצת הנוער), איתי לוי, איתי מועלם.
ביום שני ייערך המשחק השני במפעל, כשהפועל תתארח אצל הפועל עפולה, שהבטיחה רק בראשית השבוע את הישארותה בלאומית והובסה הערב 4:0 בידי אום אל פאחם.
פורסם לראשונה: 22:07, 06.08.20