1 צפייה בגלריה
נוסבאום על הספסל במושבה | צילום: סער כרמלי, הפועל פ"ת
נוסבאום על הספסל במושבה | צילום: סער כרמלי, הפועל פ"ת
נוסבאום על הספסל במושבה | צילום: סער כרמלי, הפועל פ"ת
הפועל פ"ת ספגה אחה"צ (שישי) את הפסדה החמישי העונה, כשהתארחה אצל בית"ר ת"א/בת ים באיצטדיון בנס ציונה. משחק הפכפך ועשיר באירועים הסתיים בניצחון מקומי 2:3 שמסבך מאוד את הפועל פ"ת הלא יציבה.
הפועל הגיעה למשחק שסיים את פגרת השזרוע בהרכב בעייתי - אמאדו סוקונה, החלוץ הצרפתי נעדר מהמשחק לאחר שגבו נתפס. משחק רביעי העונה שסוקונה מחמיץ בשל פציעה.
בהגנה נעדר מהסגל המגן השמאלי בר איבגי בשל הרחקה ומי שאמור היה להיות מחליפו, נתי בנימין, נפצע בשבוע שעבר וייעדר מספר חודשים. יוסף עוודי תופקד כמגן שמאלי ובן לוי שיחק באגף ימין. יעקב אבבה נכלל בסגל אך לא שותף בשל פציעה, כך שבמרכז ההגנה צוותו מתן גושה והקפטן רם לוי. הפועל הפגינה משחק הגנה חלש מאוד הן במרכז והן באגפים.
אם לא די בכך - השוער ברק לוי נפצע לקראת סיום המחצית הראשונה בהתנגשות עם גושה, עלה למחצית השנייה, אבל חש ברע והוחלף מיד בשוער המשנה עדי נסה.
כבר בפתיחה ניכרה הבעיה בהגנה, כשבדקה הרביעית ניצל עידו שחר המקומי חור גדול במרכז ההגנה, שאפשר לו לכבוש בקלילות את הראשון לזכות ת"א/בת ים.
מרגע זה ועד המחצית הפעילה הפועל לחץ כבד על השער המקומי, הרבה בזכות הופעה מצוינת של עוז פרץ, שבדקה השמינית השאיר את עומר בוארון (לא מדויק ולא מרוכז) לבד מול השוער, אך הוא בעט מעל המשקוף. בדקה ה-11 פרץ עצמו ירה מקצה הרחבה כדור שהשוער המקומי, דניאל פרץ, הדף לקרן.
בדקה ה-15 החמיצו בוארון ועמית מזרחי מקרוב בהתקפה אחת וחמש דקות לאחר מכן רם לוי הדף מקו השער נגיחה של שחקן מקומי.
השיוויון הגיע בדקה ה-28. מזרחי הגביה קרן שיצרה ערבוביה ברחבה. נפתלי בלאי, במחצית ראשונה מצוינת, היה שם כדי לירות מקרוב את השיוויון.
עד למחצית הספיק עוז פרץ לכבוש שער נוסף שנפסל בטענת נבדל ולהפסקה ירדו הקבוצות ב-1:1.
עם פתיחת המחצית, כאמור, הוחלף ברק לוי והקצב המצוין של המחצית הראשונה נרגע.
בדקה ה-54 פרץ הקפיץ מצוין לויטלי גנון, שבעט מהאוויר כדור שהשוער פרץ הדף ובר ירוחם בעט מול שער חשוף מעל המשקוף. שבע דקות חלפו וירוחם החזיר את החוב, עם כדור עומק נהדר שהשאיר את עוז פרץ לבד מול השער. פרץ חלף פניו וגלגל לרשת החשופה - 1:2 להפועל ושער חמישי לפרץ.
השמחה ארכה בדיוק דקה. בית"ר יצאה להתקפה, בור ענקי במרכז הרחבה השאיר את אמיר ברקוביץ' לבד מול נסה והדרך לשיוויון הייתה קצרה.
המשחק נראה זורם לאיטו לקראת תיקו 2:2 שלישי בארבעה משחקי חוץ, אך בדקה ה-82 רן ואתורי תיקל בחוזקה את עוז פרץ, נפצע בעצמו וראה את הכרטיס האדום.
הפועל לא רק שלא ניצלה זאת, אלא שהובכה בעצמה. עידו שחר, כובש השער הראשון, דהר על פני מגרש שלם, השאיר מאחור את בלאי וגושה והקפיץ כדור מצוין לרחבה, שם גבר דור מוסקוביץ', אקס הפועל, על הקפטן רם לוי וירה כדור חזק לפינה הרחוקה של נסה - 2:3 לבית"ר, שתי דקות לסיום. גם שש דקות תוספת זמן לא עזרו להפועל והיא רושמת משחק חוץ חמישי ברציפות ללא ניצחון. הפועל ספגה בכל משחקי החוץ שלה העונה.
בסיום המשחק זכה עוז פרץ לקריאות עידוד ועיקר הזעם הופנה כלפי נוסבאום, שלראשונה העונה שמע קריאות "תתפטר" מהיציע.
הפועל ירדה למקום העשירי בטבלה ותאבד גם אותו אם בני סכנין תנצח ביום שני את עפולה.
במחזור הבא (שישי) תצא הפועל למה שמסתמן כקרב תחתית מול אחי נצרת המתפוררת, שהיום הפסידה לעשרה שחקני מכבי פ"ת. אחרי כן מצפים להפועל שני משחקי בית רצופים מול יריבות נוספות מהתחתית - בני לוד ועפולה.