1 צפייה בגלריה
איבגי עם ניב טל וסוכנו איתן מזרחי. צילום: באדיבות המועדון
איבגי עם ניב טל וסוכנו איתן מזרחי. צילום: באדיבות המועדון
איבגי עם ניב טל וסוכנו איתן מזרחי. צילום: באדיבות המועדון
הפועל פתח-תקוה הודיעה לפני זמן קצר כי המגן השמאלי בר איבגי חתם בקבוצה לשנתיים. איבגי (25) ששיחק בעונה שעברה במכבי הרצליה שהגיעה עד למשחקי המבחן על העלייה לליגה הלאומית, החל את דרכו במחלקת הנוער של עירוני טבריה, בטרם עבר למכבי חיפה ובהמשך להפועל ת"א ולהפועל רעננה, בה סיים גיל נוער.
את דרכו בקבוצות הבוגרים החל עם חזרה למכורתו טבריה, ששיחקה בליגה א' ובהמשך שיחק גם בבית שאן באותה ליגה. עונתו הראשונה בלאומית הייתה 17/18', אז חבר למאמן עידן בראון בעירוני נשר, שירדה לליגה א'. בעונה שעברה, כאמור, שוב שיחק תחת בראון, הפעם בהרצליה. אגב, בגמר המחוזות של ליגה א', התמודד איבגי באגף שמאל מול המגן הימני של באקה אל גרבייה, יוסף עוודי. העונה ישתפו השניים פעולה במדי הפועל פ"ת.
בהפועל סיפרו כי מדובר בשחקן אתלטי, שמרבה לתמוך בהתקפה, מהיר ובעל כושר גופני גבוה. איבגי אמר לאחר החתימה: "שמח לחתום במועדון גדול כמו הפועל פ"ת ומקווה שנעמוד במטרות ונשמח את הקהל הגדול".
איבגי ייאבק על חולצת ההרכב עם המגן השמאלי נתי בנימין, שחתם בראשית השבוע לשלוש עונות במועדון. השניים מצטרפים לקפטן רם לוי, לבלם ספיר ייתח, הקשרים בן לוי ועמית מזרחי, החלוץ אמאדו סוקונה ולעוודי כמי שמרכיבים עד כה את הסגל של המאמן החדש, עמיר נוסבאום.