1 צפייה בגלריה
משחק רביעי ללא ניצחון. המאמן מסאי דגו. צילום: אורן אהרוני
משחק רביעי ללא ניצחון. המאמן מסאי דגו. צילום: אורן אהרוני
משחק רביעי ללא ניצחון. המאמן מסאי דגו. צילום: אורן אהרוני
ב-30 מחזורי הליגה הסדירה סיימה הפועל פ"ת שני משחקים בתיקו אפס - שניהם נערכו באיצטדיון בעילוט (מול אחי נצרת בסיבוב הראשון ואיכסל בשני).
מתוך שישה משחקים שקיימה הקבוצה בפלייאוף התחתון, בדיוק מחצית, שלושה משחקים, הסתיימו בתוצאה שאוהדי כדורגל כל כך לא אוהבים. שניים מהמשחקים התקיימו ב"ראש הזהב".
אחרי בני לוד בבית ורמה"ש בחוץ סיימה הערב (שני) הפועל ללא שערים גם את המשחק מול הפועל ראשל"צ.
כאלפיים צופים דחפו את הפועל מהפתיחה וקיוו לראות את הקבוצה מנצחת ומבטיחה את הישארותה בליגה הלאומית לעונה נוספת.
שני המגנים, עומר ורד (הרחקה) ודניאל בורחל (פציעה) נעדרו ואת מקומם תפסו נתי בנימין ושי מושל שחזר להרכב אחרי תקופה ארוכה מאוד על הספסל.
היה זה אחד המשחקים הכי חלשים שהציגה הפועל העונה, כשהיא לא מצליחה לסכן את שערו של רועי פוקס מראשל"צ ולו פעם אחת. האורחים שיתקו לחלוטין את כל הכלים ההתקפיים של הפועל והקישור היה מאוד לא מדויק.
משחק ההגנה היה סביר למדי, אולם ראשל"צ הצליחה בכל זאת להגיע לכמה מצבים מסוכנים מאוד ליד שערו של דודי אלון, שרק במזל גדול לא הסתיימו בכיבושים.
בסיום נפרדו הקבוצות בתיקו אפס, שלא שירת אף אחת מהן. שתיהן עדיין מסובכות מאוד במאבקים נגד הירידה למשחקי המבחן.
רמה"ש גברה על הפועל מרמורק 1:2 והמפסידה הצטרפה לאיכסל כיורדות לליגה א'.
המנצחת עדיין מדורגת 14, המקום המוביל למשחקי המבחן ובמאזנה 42 נקודות (הפרש שערים 2-). הפועל מדורגת 12 עם 43 נקודות והפרש שערים +11. ראשל"צ נמצאת בתווך, גם היא עם 43 נקודות והפרש שערים 10-. הפועל עכו, שהביסה את הפועל איכסל 0:4 עדיין לא יכולה להיות רגועה לחלוטין והיא עם 44 נקודות במקום ה-1.
כל ארבע הקבוצות ישחקו מול יריבות שכבר איבדו עניין בליגה. הפועל תצא לאיכסל, האחרונה בטבלה, שלא ניצחה מאז החלו משחקי הפלייאוף, אבל תרצה ודאי לסיים את העונה בטעם מתוק. רמה"ש תארח את אחי נצרת, ראשל"צ את מרמורק ועכו תצא ללוד.
ניצחון של הכחולים יבטיח להם את ההישארות בלי תלות במשחקים אחרים. אם רמה"ש לא תנצח, הפועל תישאר בכל תוצאה וזה הדין גם למקרה של.הפסד של ראשל"צ. תיקו יספיק להפועל במידה ורמה"ש וראשל"צ לא ינצחו.
הפועל תלויה אך ורק בעצמה ותהיה זאת טעות מצידה לחשוב שמצבה טוב. ותיקי האוהדים ודאי זוכרים בכאב את סיום עונת 75/76', עונת הירידה של המועדון, בה צירוף הזוי של תסריטים במחזור הסיום הביא לירידתה של הפועל, שנראתה בטוחה בהישארותה ערב מחזור הנעילה.
מבולבלים? ביום שישי בסביבות השעה 18:00 יגיעו הפתרונים והעונה, כך מקווים בהפועל, תגיע לקיצה.