2 צפייה בגלריה
שחקני הקבוצה מודים לאוהדי הפועל על תמיכתם למרות המשחק החלש
שחקני הקבוצה מודים לאוהדי הפועל על תמיכתם למרות המשחק החלש
שחקני הקבוצה מודים לאוהדי הפועל על תמיכתם למרות המשחק החלש
המשימה הקשה ביותר שהוטלה על אחד מהנוכחים במשחק בין הפועל פ"ת לבני לוד שנערך אחה"צ הייתה על אלה שצריכים למצוא מספיק מילים שימלאו כתבה שלמה על שהתחולל על כר הדשא ב"ראש הזהב".
שתי הקבוצות מילאו 95 דקות של כדורגל בכלום ושום דבר, עם מהלכים בודדים שראויים לציון, אירועים שגם הם הסתיימו בלא כלום. אחרי סיבוב שני מצוין, בהפועל יכולים בהחלט להיות מודאגים מהעובדה שהקבוצה לא מנצחת כבר משחק שלישי ברציפות, שניים מהמשחקים מול יריבות ישירות לתחתית. האם הפועל הגיעה לשיאה מוקדם מדי? השבועות הקרובים יתנו את התשובה.
הפועל עלתה ללא הקפטן המוצהב רם לוי ובלי הקשר היפני הפצוע טאקויה מוריאמה, שחסרונו הורגש מאוד במשחק ההתקפה האפור של הקבוצה. הבשורה המעודדת הייתה חזרתו למגרשים של הקשר הצעיר איתי לוי, שנעדר תקופה ארוכה בשל ניתוח שבר ועלה כמחליף במהלך המחצית השנייה.
מה בכל זאת אפשר לציין? בעיטה של גל לוי מ-18 מ' לידיו של השוער האורח אסף רז ופריצה סוחפת של שגיא דרור, שבדקה ה-56 דהר ממחצית המגרש, חלף על פני ארבעה שחקנים, אבל כדור הרוחב שלו נהדף לקרן על ידי הגנת לוד.
הקרן של דניאל שוורצבוים הפכה לשני ניסיונות כיבוש של שחקני הפועל, שהורחקו מהקו על ידי הגנת לוד ובעיקר הבלם מעוז סמיה.
מורד אבו ענזה מלוד בעט כדור קשתי ממצב נוח שחלף מעט מעל משקוף שערו של דודי כמה דקות מאוחר יותר.
בדקה ה-77 השליך אוהד חסר אחריות כוס שתייה לכר הדשא והמועדון הוציא הודעה זועמת לפיה האוהד צולם במצלמות האבטחה וכי הקבוצה תזומן בעקבות כך לבית הדין של ההתאחדות. "צילומי האבטחה נלקחו והאוהד שיזוהה יתבע על ידי המועדון בגובה הקנס ותישלל ממנו זכות הכניסה עד תום העונה", נכתב בהודעת המועדון, "למועדון בבעלות אוהדים יש אחריות בכלל ההיבטים, גם למתרחש ביציע. הקנס שנקבל ישולם כעת מהכנסות המועדון. אנו מצפים מאותו אוהד לפנות למועדון, לקחת אחריות ולשלם את הקנס באם יוטל".
השריקה של ארז פפיר גאלה את הנוכחים מייסוריהם ושלחה את שתי הקבוצות לבדוק את התוצאות האחרות.
2 צפייה בגלריה
ישי, מלך תחרות הנגיחות ע"ש נחום סטלמך ז"ל, בפעולה
ישי, מלך תחרות הנגיחות ע"ש נחום סטלמך ז"ל, בפעולה
ישי, מלך תחרות הנגיחות ע"ש נחום סטלמך ז"ל, בפעולה
נצרת ומרמורק, כמו גם ראשל"צ ואיכסל נפרדו בתיקו 1:1 וביום שני יושלם המחזור הראשון בפלייאוף התחתון, כשרמה"ש תתארח בעכו.
המשמעות - הפועל טיפסה למקום העשירי עם 35 נק', בדיוק כמו עכו, שתוכל לחלוף על פני הפועל אם לא תפסיד לרמה"ש.
הפער מהקו האדום עומד על ארבע נק' (עד שרמה"ש תשלים משחקה) ומהקום ה-14, בו נמצאת לוד, נותר שתי נקודות. אחרי שש שנים בלי ניצחונות על לוד, יכולה הפועל לסכם עונה ללא הפסדים ליריבה מהעיר הסמוכה עם ניצחון חוץ במחזור הפתיחה ושתי תוצאות תיקו ביתיים.
בהיעדר כדורגל, האירועים המשמעותיים ביותר התקיימו בשולי המשחק.
בהפנינג החגיגי שקדם למשחק נערכה תחרות מלך הנגיחות ע"ש נחום סטלמך ז"ל, שהשבוע צוין 20 שנים לפטירתו. האוהד הצעיר ישי זכה בתחרות.
לפני פתיחת המשחק נערך טקס לזכרו של "ראש הזהב", כשרעייתו נירה ובני משפחתו עלו לכר הדשא, לחצו את ידי השחקנים וקיבלו תשורה מנציגי עמותת "הכחולה", רונן גרינר וניב טל.
צפו בטקס לזכר סטלמך ז"ל באדיבות BAROOCH TV:
במחצית ספד הכרוז לאוהד וחבר "הכחולה", ישי ברג ז"ל, שהלך השבוע לעולמו בגיל 34. נבחנת האפשרות לערוך טקס לזכרו של ברג, בהסכמת והשתתפות משפחתו, במשחק הבית הבא של הקבוצה.
ביום שישי הבא תצא הפועל לעוד קרב תחתית, בחוץ מול הפועל רמה"ש ותנסה לשחזר את הניצחון (1:2) שהשיגה ב"גרונדמן" במחזור ה-19.