2 צפייה בגלריה
משחקה הטוב ביותר העונה. צליל וטורי. צילום: ארז גבאי
משחקה הטוב ביותר העונה. צליל וטורי. צילום: ארז גבאי
משחקה הטוב ביותר העונה. צליל וטורי. צילום: ארז גבאי
אכזבה גדולה לקבוצת כדורסל הנשים של הפועל פ"ת.
הקבוצה הודחה הערב (חמישי) מגביע המדינה אחרי הפסד ביתי 66:77 לאליצור רמלה, בשלב רבע הגמר.
המשחק הוכרע למעשה כבר במחצית הראשונה, כשהאורחות הוליכו בהפרש של 23 נקודות – 20:43, כשברבע השני קולעת הפועל פ"ת שבע נקודות בלבד ורמלה מצליחה לעצור את אלכסיס פיטרסון על אפס נקודות עד ההפסקה ואת מוניק ריד על שש בלבד.
במחצית השנייה ובעיקר ברבע האחרון הצליחו המקומיות, בראשות צליל וטורי ואחרי התעוררות של פיטרסון, להילחם על כבודן ולצמצם את הפער, אבל לא לאיים על היתרון של יריבתה.
הכיוון אליו הולך המשחק נקבע כבר בדקות הראשונות, כשרמלה עלתה ל-2:15 מהיר.
דקות טובות של קאדיג'ה קייב, אולי היחידה בהפועל שהופיעה למחצית הראשונה הצליחו לצמק עד 13:18 ובתום הרבע הראשון – 13:20 לרמלה.
הרבע השני היה אחד החלשים של הקבוצה העונה והגרוע ביותר מבחינה התקפית ובהפסקה, כאמור, 20:43.
ברבע השלישי התחילו בנות הפועל לנגוס בהפרש ובסופו הוא עמד על 16 נקודות – 41:57.
ברבע האחרון קלעה צליל וטורי שתי שלשות ותשע נקודות, פיטרסון קלעה 14 והפער ירד כבר עד עשר נקודות הפרש ובסיום – 66:77 לרמלה.
קלעו להפועל פ"ת: קאדיג'ה קייב 17 (11 ריב', 3 איב'), מוניק ריד 15 (9 ריב', 10 אס', 3 איב', 4 חס'), אלכסיס פיטרסון 14 (4 ריב', 3 אס', 4 חט'), צליל וטורי 11 (4 ריב'), תמר אנגל, שהד עבוד וארון צימרמן 3 כ"א.
לרמלה: ג'יימי נארד 24 (10 ריב', 4 אס'), אליסון הייטאואר 21 (6 ריב', 3 אס'), טיפאני מיטצ'ל 12 (10 ריב', 6 אס', 4 איב'), דניאל רבר 10 (6 ריב', 3 אס', 3 איב'), דניאל דיאמנט 8 (6 ריב', 3 איב', 3 חט'), סהר דגן 2. אלכס כהן ויעל גלילי לא קלעו.
2 צפייה בגלריה
כך נראה אולם יצחק שמיר בפ"ת אחרי הביקור של אוהדי רמלה
כך נראה אולם יצחק שמיר בפ"ת אחרי הביקור של אוהדי רמלה
כך נראה אולם יצחק שמיר בפ"ת אחרי הביקור של אוהדי רמלה
אווירה טובה ומלאת אנרגיות הייתה הערב באולם בתיכון ע"ש יצחק שמיר ז"ל בפתח-תקוה, גם בזכות שחקניות מחלקת הנערות של הפועל, שעודדו ללא הפסקה הרבה בזכות העידוד של אוהדי אליצור רמלה. אולם חבל שבכדורסל נשים, משחק אליו מגיעות ילדים וילדות, חלק גדול מהשירים כוללים את השורש ז.י.ן. ובעיקר חבל שכמה מהכיסאות באזור בו ישבו אוהדי רמלה נותרו שבורים לחלוטין.
ביום שני (18:00) תסתיים הליגה הסדירה ובמחזור האחרון תארח הפועל את מכבי רמת חן בניסיון לזכות בניצחון שישים סוף לתקופה הרעה שעוברת על הקבוצה (חמישה הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים) ויכול להקפיץ אותה למקום הרביעי ערב פתיחת משחקי הבית העליון.