בעונה שעברה הפועל הוד השרון ניפקה את אחת העונות הכי מביכות של קבוצה בליגה א' אי פעם. את השער הראשון כבשה במחזור החמישי (בהפסד 9:1) ואת הנקודה הראשונה צברה במחזור ה-25. בסיום העונה התברר כי הייתה זו הנקודה היחידה שצברה.
בהפועל מחנה יהודה סופרים כבר שישה משחקים ועדיין לא חגגו שם שער בכורה וגם נקודות הקבוצה, שתקועה עמוק במקום האחרון, עדיין לא צברה. ספק אם מישהו במועדון מתנחם בעובדה שהקבוצה ספגה "רק" 11 שערים, שלושה מהם במשחק שכלל לא התקיים ונקבע כי יוכרע בהפסד טכני (3:0) לבית"ר כפ"ס. עם הימשכותו של השיפוץ הבלתי נגמר במגרשה של מחנה יהודה בלב השכונה, היא מוגלית למגרש הסינטטי הסמוך לאיצטדיון "המושבה". רגע לפני המשחק מול כפ"ס, נתגלו קרעים במשטח ובית הדין פסק הפסד טכני, החלטה עליה מחנה ערערה. לזכות המועדון ייאמר כי העובדה שהוא משחק ללא מגרש ביתי כבר עונה שנייה, פוגעת פגיעה משמעותית בקבוצה הבוגרת, כמו גם במחלקת הנוער. אחרי שתוכננה לעלות על המגרש המשופץ בסביבות חודש אוקטובר, כעת מקווים במועדון כי יזכו לעשות זאת בדצמבר הקרוב.
1 צפייה בגלריה
קשה בלעדיו. מגרש הפועל מחנה יהודה לפני השיפוץ. צילום: גיל לרנר
קשה בלעדיו. מגרש הפועל מחנה יהודה לפני השיפוץ. צילום: גיל לרנר
קשה בלעדיו. מגרש הפועל מחנה יהודה לפני השיפוץ. צילום: גיל לרנר
גם ללא המשחק שלא התקיים, מחנה עושה צעדים עקביים בדרך לשחזור ההישג המפוקפק של הוד השרון וזאת דווקא אחרי קיץ אופטימי למדי והכנות סבירות לעונה. "חשבנו שעשינו הכל נכון, בנינו את הסגל בשקט ובסבלנות, עד למבחן האמת בו אנחנו נכשלים", הודה היו"ר ירון גראיה, "אנחנו עושים בימים אלה את השיפורים והתיקונים בכדי לנסות ולתקן".
את עיקר הבעיה תולה גראיה במשחק ההתקפה של הקבוצה. "אמרת בעצמך, כבשנו אפס שערים, זה אומר הכל", הוא אומר, "יש פה רפיון וחוסר הצלחה גדול. אין מי שיבקיע".
גראיה נשמע רגוע ובטוח ביכולתה של הקבוצה לצאת מהמצב הנוראי אליו נקלעה ולא מתוכננת מהפכה של ממש בסגל הקבוצה וגם לא על הקווים. ציון בזר, שמונה לפני שבועות אחדים, יכול, לטענת גראיה, להרגיש בטוח. "ציון לא אדם חסר ניסיון, הוא רואה כדורגל, מכיר שחקנים ואת הליגה ויוכל בהחלט להצליח אצלנו", אמר גראיה, "השחקנים הם אלה שצריכים לתת יותר".
ובכל זאת, אי אפשר להיראות ככה.
"זה נכון. אסור לנו לרדת ליגה. מחנה יהודה זאת לא עוד קבוצה בליגה א' ובכל ליגה וזה לא רק אנחנו אומרים את זה. סה"כ התוצאות לא זוועתיות ורוב ההפסדים הם על הקשקש. אנחנו נערכים לשינויים, כל דבר שיביא שינוי חיובי יבוא בחשבון. הסגל הוא ראוי ומתאים לליגה א' ואנחנו לא נופלים מאף קבוצה. כולם עובדים, המאמן, הצוות המקצועי, מאמן הכושר וההנהלה, בכדי לשפר ולחדד את מה שצריך.
"אנחנו לא שק חבטות כמו שהייתה הוד השרון. זאת עובדה. יש לנו יותר ניסיון ויודעים להיערך כדי לצאת מזה. אני יודע שאתה וכולם מצפים לשמוע ממני אש וגופרית, אבל צר לי לאכזב. אנחנו בסיטואציה קשה, לא נתחמק מכך, אבל לא תהיה עריפת ראשים. אנחנו מאמינים בשחקנים ובמאמן".
ביום שישי תנסה מחנה להשיג נקודות ראשונות כשתארח את עירוני קרית גת.