3 צפייה בגלריה
איתי לוי מודה לאוהדים בסיום המשחק. נער הזהב
איתי לוי מודה לאוהדים בסיום המשחק. נער הזהב
איתי לוי מודה לאוהדים בסיום המשחק. נער הזהב
הפועל פ"ת מחקה הערב (חמישי) את האפס ממאזן הנקודות שלה, אחרי שסיימה בתיקו 1:1 ביתי עם בית"ר ת"א/רמלה. סביר להניח שלפני המשחק, בהפועל לא היו קונים נקודה, אולם לאור ההתפתחויות במשחק ובראשן הרחקתו של מגן הקבוצה, קובי מור, כבר בדקה ה-18, נראה שהתוצאה סבירה למדי.
מסאי דגו יוכל להתעודד מהאופי שהפגינו שחקניו שלא איבדו את העשתונות אחרי ההרחקה והפיגור, אבל היכולת שהציגה הקבוצה הייתה פושרת למדי, בעיקר בכל מה שקשור למשחק ההתקפה, שכמעט ולא היה קיים במשחק.
דגו ערך סדרה של חילופים בהרכב הפותח לעומת זה שהפסיד ללא תנאי בנצרת עילית לפני שבועיים פחות יום. עמית מזרחי, שכבש את השער הראשון של הפועל העונה ובמחזורים האחרונים איבד את מקומו וכמעט ולא שותף, חזר להרכב וכך גם רוי מליקה, שכבש את השער השני של הקבוצה במשחק הפתיחה מול בני לוד. דניאל שוורצבוים ושי מושל ירדו לספסל ורוי רונן שב לסגל הקבוצה אחרי תקופה ארוכה. מור שקד הפצוע שוב לא נכלל בסגל.
הפתיחה הייתה פושרת למדי ושתי הקבוצות מיעט להגיע להזדמנויות, כשלאורחים הייתה עדיפות מסוימת. בדקה ה-18 נשלח כדור לעומק לכיוון רחבת הפועל וקובי מור איחר בסגירה ודחף מאחור את חלוצה של בית"ר/ת"א רמלה, כשזה היה אחרון בדרכו לשער. השופט אוראל גרינפלד שלף למור אדום מוצדק וזיכה את האורחים בכדור חופשי בסמוך לרחבת ה-16.
מיד לאחר ההרחקה, מיהר דגו לערוך חילוף ורוי מליקה, שפתח את המשחק בנמרצות, שילם את המחיר והוחלף במגן השמאלי נתי בנימין, שרשם הופעת בכורה העונה בליגה והיה מהטובים בשחקני הפועל, במשחק אחראי וכמעט נטול טעויות, אך ללא תמיכה יתרה במשחק ההתקפה של הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
הפועל חוגגת שיוויון
הפועל חוגגת שיוויון
הפועל חוגגת שיוויון
את הכדור החופשי ירה שחקן אורח למשקוף שערו של דודי אלון.
עד לסיום המחצית הראשונה ולמעשה גם בפתיחתה של השנייה, הפועל לא הצליחה להחזיק בכדור, אך גם מנעה מת"א/רמלה לסכן את שערה בצורה משמעותית, למעט הדקות האחרונות של המחצית, בהן נראו שחקני ההגנה מבוהלים והתקשו בהרחקת הכדור מאזור הסכנה.
בדקה ה-55 פרץ מגן אורח באגף שמאל וחלף בקלילות על פני אלעד גבאי. כדור הגובה שלו למרכז הרחבה מצא את הראש של אילון אלמוג שנגח מקרוב כדור שאלון הצליח רק להדוף פנימה.
את השער בחר אלמוג לחגוג דווקא מול יציע אוהדי הפועל, במה שנראה כהתגרות מיותרת, שזיכתה אותו במטר קללות ושריקות בוז בכל פעם שנגע בכדור. השופט אוראל גרינפלד, שרק לאחרונה שפט במשחק ליגת האלופות, התעלם מהאירוע, אך מי שלא עשה זאת היה מאמן של בית"ר ת"א/רמלה, טל אריה, שחמש דקות לאחר השער הוציא את אלמוג ונראה נוזף בו כשזה ירד לספסל.
אגב, לאורך כל המשחק נהג גרינפלד ברחמנות יתרה כלפי שחקני בית"ר ת"א/רמלה ולא שלף לעברם ולו כרטיס צהוב אחד.
כשהיה נראה שהפועל צועדת בדרך להפסד ביתי ראשון אי פעם לבית"ר ת"א/רמלה וראשון העונה בביתה הגיעה הדקה ה-77 ועימה החילוף השלישי והאחרון של דגו, שהכניס את איתי לוי במקומו של גל לוי. בדיוק חצי דקה לאחר מכן, השתלט לוי על כדור תועה בסמוך לרחבת האורחים, היתל בבלם ובקור רוח מופתי ירה לפינה הרחוקה את השיוויון של קבוצתו. לוי, שמיעט לשחק העונה, מציל להפועל נקודה יקרה עם שער הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת.
3 צפייה בגלריה
שחקני הקבוצה מודים לאוהדים בסיום המשחק
שחקני הקבוצה מודים לאוהדים בסיום המשחק
שחקני הקבוצה מודים לאוהדים בסיום המשחק
עד לסיום ניסתה הפועל להפתיע את יריבתה ולהשלים מהפך במתפרצות, אולם חוסר דיוק ואנוכיות של שחקני החלק הקדמי מנעו זאת. גם האורחים היו קרובים לכבוש את שער הניצחון רגע לפני הסיום, שריקה מפוקפקת של גרינפלד לעבירה של ירין חסן סידרה לבית"ר ת"א/רמלה הזדמנות אחרונה לנצח בכדור חופשי סמוך לרחבת העונשין, אולם הכדור נהדף בחומה ובסיום תיקו 1:1.
הרכב הפועל:
דודי אלון; אלעד גבאי, ירין חסן, רם לוי, קובי מור (הורחק 18'); איב פאמבו, עמית מזרחי, גל לוי (איתי לוי 77'), שגיא דרור (רוי רונן 62'); רוי מליקה (נתי בנימין 18'), אמאדו סוקונה.
בהפועל, כאמור, יכולים בהחלט להיות מודאגים מהדרך בה משחקת הקבוצה בשבועות האחרונים. הפועל אמנם הראתה אופי, כשידעה לשוב מפיגור בחיסרון של שחקן, אבל היא לא נראתה טוב בכל שלבי המשחק וחייבת להתאושש בהקדם, כי ביום שני (19:00) כבר מצפה לה משחק חוץ קשה בראשל"צ. הקבוצה נותרה במקום האחרון עם נקודה אחת, שלוש פחות מהפועל איכסל (לה משחק חסר מול בית"ר ת"א/רמלה) ובני לוד המקדימות אותה בטבלה.