2 צפייה בגלריה
עודד דוקטורי ז"ל. צילום: אבי דולמן החוג הכחול
עודד דוקטורי ז"ל. צילום: אבי דולמן החוג הכחול
עודד דוקטורי ז"ל. צילום: אבי דולמן החוג הכחול
אבל כבד נפל היום (חמישי) על משפחת הפועל פתח תקוה, עם היוודע דבר מותו הפתאומי של אחד מהמסורים שבאנשי במועדון, עודד דוקטורי, מדום לב. בן 51 היה במותו.
דוקטורי הוא מהפנים היותר מוכרות ביציעים ומזה שנים ארוכות שהוא פעיל במועדון בהתנדבות, בעיקר במחלקת הנוער. את הפועל פ"ת אהד מילדות ועם השנים הלך והפך לאחת הדמויות הכי אהודות ביציע. גם בימים בהם היציע היה מפולג, עודד דוקטורי נותר קונצנזוס, אדם ואוהד המקובל ואהוד על כל הפלגים ולא פעם ניסה לפשר ולקרב בין הניצים. כעת,שותפים כולם לעצב, הכאב והאבל על לכתו הפתאומי.
אחד האנשים הקרובים אליו ביותר הוא המאמן אורן קריספין, שדוקטורי ליווה את הקריירה שלו מאז היה מאמן קבוצת נערים ג׳ אותה ניהל דוקטורי ועד שהגיע לקבוצה הבוגרת אשתקד.
״אני בהלם״, אמר קריספין, מהאנשים הקרובים ביותר לדוקטורי. ״זאת מכה קשה. עודד היה כמו אח גדול עבורי. דאג לכל השחקנים, הסיע לאימונים, החזיר. מתקשרים אליי שחקנים וכולם בהלם. הגיע לכל משחק גם כשלא היה מנהל הקבוצה שלי. הוא תמיד היה הקמע. דיברנו השבוע וקבענו להיפגש. הוא רצה לספר לי על דברים טובים שקרו בחייו. זה בלתי נתפס״.
2 צפייה בגלריה
עודד דוקטורי ואורן קריספין. צילום: אבי דולמן החוג הכחול
עודד דוקטורי ואורן קריספין. צילום: אבי דולמן החוג הכחול
עודד דוקטורי ואורן קריספין. צילום: אבי דולמן החוג הכחול
הבוקר לא הופיע דוקטורי לעבודתו והמנהל שלו הגיע לביתו ביישוב קרני שומרון וראה את רכבו מחוץ לבית. ״אני בטוח שהוא מייד הבין״, אמר קריספין, ״עודד לא היה מאחר בדקה לעבודה".
״אני כועס עליו מאוד. אתמול הוא היה בניחום אבלים והרגיש לא טוב. כאב לו הגב ומדדו לו לחץ דם גבוה מאוד. אבל הוא תמיד אמר ״יהיה בסדר״, הלב הגדול שלו לא אפשר לו להטריח אחרים. אם רק היה רומז שהוא לא מרגיש טוב, הייתי זורק הכל ורץ לעזור לו. היה אדם בריא, שנים לא עישן, לא שתה. הוריד המון במשקל והקפיד מאוד על התזונה. לא מובן מאיפה הגיע האסון הזה״.
עוד סיפר קריספין השבור: ״רק לפני חודש נולד לו נכד בכור מבנו היחיד דויד. הוא היה בעננים ולא הפסיק לדבר על הנכד הזה, שכבר לא יזכה להכיר את הסבא הכי מדהים בעולם. אלוהים לקח אליו את האדם הטוב ביותר. הוא עוד לא הלך וכבר הוא חסר לי״.
משפחת דוקטורי ידעה כבר שכול וכאב אינסופי. שניים מאחיו של עודד, דויד ומשה ז״ל נפלו בעת שירותם והצבאי ושלוש אחיות נוספות נפטרו בעודן ילדות. כעת נכתב פרק חדש וכואב במיוחד בסיפור הטרגי של משפחת דוקטורי.
אנשי החוג הכחול של אוהדי הפועל פ״ת, התומכים במחלקת הנוער של המועדון, פרסמו הודעת אבל: ״שנים שאנחנו עוקבים ומצלמים את קבוצת הנוער וקבוצות המחלקה ואדם אחד תמיד מלווה אותם והשתקף בנוף הכחול של הפועל. היום איבדנו אוהד יקר, איש טוב ואהוב. עודד דוקטורי יחסר לנו. יהי זכרו ברוך״.
עמותת "הכחולה" נפרדה אף היא מדוקטורי: "
אבל כבד נפל על משפחת הפועל פתח תקוה עם היוודע דבר מותו הפתאומי של עודד דוקטורי ז"ל מדום לב, בגיל 51.
עודד היה אוהד הפועל מסור וותיק שכולנו הכרנו ואהבנו, ולאורך השנים היה פעיל בהתנדבות רבות במועדון, בעיקר במחלקת הנוער. מעטים הם האנשים שכולם אוהבים אותם, מעריצים אותם, מכבדים אותם ומוקירים אותם, עודד היה אחד כזה. לכתו בטרם עת של עודד היא אבידה גדולה להפועל פתח תקוה ואנו לא נשכח את עודד לעולם. אנו משתתפים בצער העמוק של המשפחה".
מהפועל פ"ת נמסר: "עודד דוקטורי יובא למנוחת עולמים היום (שישי) בשעה 12:30 בבית העלמין "ירקון" שער פתח-תקוה".