2 צפייה בגלריה
גרץ וחסן בחיבוק כובש
גרץ וחסן בחיבוק כובש
גרץ וחסן בחיבוק כובש
לו הייתה משחקת הפועל פ"ת בכל שבוע מול בית"ר ת"א/רמלה, היא הייתה עולה בוודאות לליגת העל. אתמול (שישי) רשמה הפועל ניצחון ליגה שלישי העונה מול הרמלאים ושני תוך שבועיים במגרש שבשפלה. ירין חסן ודניאל גרץ כבשו להפועל במחצית הראשונה ואקס הפועל, דור ג'אן צימק לקראת הסיום.
הפועל הייתה עדיפה משמעותית על יריבתה ובדקות רבות שיחקה כדורגל התקפי ויפה לעין וזאת למרות שצמד החלוצים, גל צרויה ואור ברוך, לא נכללו בסגל למשחק. מי שמילאו את מקומם בצורה נפלאה היו גבי קניקובסקי, מתן בלטקסה, דניאל גרץ ויואב זיו, שהרכיבו רביעייה התקפית שנראתה טוב מאוד.
הפתיחה הייתה דווקא של המאחרים, שכבר בהתקפה הראשונה הגיעו למצב מסוכן ליד שערו של אבי איבגי, אולם שוער הפועל היה במקום לסכל את המצב, דקה לאחר מכן כבשה בית"ר שער שנפסל בטענת נבדל.
מרגע זה השתלטה הפועל על המשחק, בעיקר, כאמור, למשחק הנפלא של הרביעייה הקדמית ובראשה דניאל גרץ, השחקן הטוב ביותר של הפועל העונה. בדקה העשירית גרץ העביר כדור רוחב שטוח שהגנת בית"ר התקשתה בהרחקתו ולירין חסן נותר רק לדחוק בעקבו מקו השער ולהעלות את הפועל ל-0:1. שער שלישי לחסן ובישול שישי לגרץ, המאסטר שף של הפועל. אחרי כיבוש השער, הרים הכובש את חולצתו וחשף כיתוב המודה ליושב במרומים, מה שלא הציל אותו מספיגת כרטיס צהוב.
2 צפייה בגלריה
ירין חסן חוגג את אחד משעריו ולא שוכח להודות לבורא עולם
ירין חסן חוגג את אחד משעריו ולא שוכח להודות לבורא עולם
ירין חסן חוגג את אחד משעריו ולא שוכח להודות לבורא עולם
בדקה ה-19, שוב היה זה גרץ שהשתלט על כדור שנהדף מההגנה ובעט מ-16 מ' כדור חזק ושטוח, שסהר חסון, שוער בית"ר, הדף לקרן. כזכור, לפני שבועיים ניצחה הפועל באותו מגרש 0:2 וגם אז היה חתום דניאל גרץ על שער ועל סחיטת הפנדל שהביאה לשער נוסף. אתמול הוא שיחזר את ההישג. אחרי הבישול לחסן, הוא כבש את השני של הפועל (דקה 32), אחרי שקניקובסקי חטף כדור מבלם בית"ר בתוך הרחבה, העביר לבלטקסה שהחזיר למרכז הרחבה וגרץ, שהגיע מאחור הפציץ לרשת שערו השישי העונה וקבע את תוצאת המחצית 0:2.
20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה עברו על מי מנוחות ובדקה ה-65 השאיר יואב זיו את מתן בלטקסה לבד מול חסון, אך האחרון ניצח בעימות. דקה חולפת ואנתוני לוקוסה מבית"ר מחטיא מקרוב. עוד שתי דקות עוברות ובלטקסה משאיר את קניקובסקי לבד מול חסון, אך הוא בועט לחוץ. בדקה ה-75 איבגי מונע שער בטוח מגאל מרגוליס, אולם בדקה ה-84 הוא הודף לא טוב כדור רוחב שמתגלגל לרגליו של דור ג'אן שמגלגל מקרוב את ה-1:2. עד לסיום הפועל החזיקה בכדור, רמלה לא סיכנה את שערו של איבגי והפועל יורדת עם ניצחון חוץ רביעי ברציפות. בעקבותיו היא גם חולפת על פני המפסידה ועולה למקום הרביעי בטבלה עם 45 נקודות.
בשישי הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ נוסף, שוב בשפלה, הפעם בלוד השכנה.
בליגה א', הפועל מחנה יהודה עשתה אתמול צעד משמעותי להישרדות, כשסיימה בתיקו 0:0 את משחק החוץ מול בית"ר כפ"ס, המדורגת במקום ה-14, המוביל למשחקי המבחן. שלושה מחזורים לסיום העונה, שמרה מחנה על יתרון שש נקודות על פני כפ"ס, מה שאמור להספיק לה להישאר בליגה. במחזור הבא תארח מחנה את מכבי קביליו יפו.
בליגה ב' נערך המחזור האחרון. בית"ר פ"ת אירחה את א.ס. חולון. כל ניצחון היה מספיק לה להישרדות, אבל בבית"ר לא לקחו סיכון, ניצלו את העובדה שיריבתם הגיעה ללא שוער ושילבה שחקן שדה בתפקיד כדי לנצח 1:5 מוחץ ולסיים את העונה במקום העשירי. בית"ר סיימה עם אותו מספר נקודות כמו ג'ת ופרדסיה הדולקות אחריה, אולם ניצחה משחק אחד יותר מיריבותיה, מה שהשאיר אותה בליגה ושלח את ג'ת להילחם על מקומה בליגה.
מכבי עמישב סיימה את הליגה הרגילה עם הפסד שלישי ברציפות, 0:1 בחוץ לאלופה צפרירים חולון. בעקבות ההפסד, עמישב מסיימת במקום הרביעי ותתמודד בחצי גמר הפלייאוף מול אור יהודה השלישית. שתי הקבוצות סיימו עם אותו מספר נקודות וניצחונות ואור יהודה זוכה ליתרון בזכות העדיפות במפגשים בין הקבוצות העונה.