נערכים לקרב על ההישרדות: ארגון האוהדים של מכבי פתח תקוה בשיתוף עם העירייה, יוציא הסעות למשחק החוץ החשוב ביום ראשון באיצטדיון טדי מול הפועל ירושלים, כאשר הפסד יחרוץ את גורלה של הקבוצה שתרד לליגה הלאומית.
1 צפייה בגלריה
מתחם אצטדיון המושבה
מתחם אצטדיון המושבה
מתחם אצטדיון המושבה
(צילום: עיריית פתח תקוה)
הקבוצה של הלוזונים חווה עונה מסוייטת מבחינתה, וכשנותרו שני משחקים לסיום העונה היא מדורגת מתחת לקו האדום, במקום הלפני אחרון ובפער 3 נקודות מהפועל ירושלים שנמצאת מעליה ושאותה תפגוש כאמור למשחק גורלי. הפסד של מכבי פתח תקוה והיא תנשור בתום המחזור לליגה הלאומית. כל תוצאה אחרת תשאיר תקווה למחזור הסיום בו תפגוש את הפועל חדרה באיצטדיון שלמה ביטוח.
אתמול הודיע ארגון האוהדים של הקבוצה כי בעזרת שיתוף פעולה עם העירייה, ייצאו למשחק הסעות ממתחם האימונים בשעה 17:30 ובעלות סמלית של 10 שקלים שייתרמו לאחת מהעמותות הפועלות בעיר. ההרשמה להסעות מבוצעת דרך דף הארגון באינסטגרם או בפייסבוק.
"התחושה שלי היא טובה מאוד", אמר היום אבי לוזון למיינט פתח תקוה. "אני מאמין בכל ליבי שננצח ואני מצפה שכל מי שחושב או מצהיר שהוא אוהד מכבי פתח תקוה, מן הראוי שיתייצב בטדי ביום ראשון בשעה 20:00. המחלוקות עם האוהדים לא מעניינות כרגע".
עד כמה גדול הלחץ במועדון לקראת המשחק?
"אין לחץ. אנחנו רוצים לנצח ולהישאר בליגה. מצד שני, המועדון הזה חזק והוכיח את זה גם בפעמיים הקודמות שכאשר הוא ירד, לאחר תשעה חודשים הוא עלה. למועדון יש את מחלקת הנוער הטובה בישראל ומפה החוזקה שלו".
אתה רואה תסריט שאתם יורדים בסופו של דבר?
"למה לחשוב שלילי? לא מעוניין לענות על כך".