הפועל פתח-תקוה תצא מחר (שני) למשחק חוץ מול הפועל ראשל"צ במסגרת המחזור השני של הליגה הלאומית בכדורגל. שבוע אחרי התיקו הביתי (1:1) המאכזב מול הפועל עפולה, ינסו בהפועל להשיג שלוש נקודות מול הכתומים מעיר היין, שעברו מהפכה בסגל השחקנים וישחקו בפעם הראשונה בליגה, אחרי שמשחקם מול הפועל כפר שלם נדחה בשל הידבקותם של שלושה משחקני היריבה בנגיף הקורונה.
מאזנה של הפועל מול ראשל"צ אינו מהמשובחים, בלשון המעטה - רק ניצחון אחד בעשרת המפגשים האחרונים, לצד ארבעה הפסדים וחמש תוצאות תיקו.
אם מצמצמים את המבט רק למשחקים שנערכו באיצטדיון "הברפלד" הסמוך לסופרלנד, המאזן נותר עגום למדי מבחינת האורחים - הפועל לא חזרה עם ניצחון מחמשת הביקורים האחרונים שלה בו, אולם רק משחק אחד הוכרע לצד ארבע תוצאות תיקו. בתשעה משחקי החוץ האחרונים בראשל"צ השיגה הפועל רק ניצחון אחד לצד חמש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.
1 צפייה בגלריה
כדורגלני הפועל פ"ת חוגגים את שער היתרון מול הפועל עפולה. מחר הם ירצו לחגוג גם בסיום המשחק
כדורגלני הפועל פ"ת חוגגים את שער היתרון מול הפועל עפולה. מחר הם ירצו לחגוג גם בסיום המשחק
כדורגלני הפועל פ"ת חוגגים את שער היתרון מול הפועל עפולה. מחר הם ירצו לחגוג גם בסיום המשחק
(צילום: מיינט פ"ת)
למרות זאת, בהפועל בהחלט יכולים וצריכים לשאוף לניצחון. ראשל"צ הייתה בעונה שעברה קבוצת צמרת בלאומית ולאורך תקופה ארוכה תפסה את המקום השני המוביל לליגת העל, אולם קרסה בפלייאוף העליון והסתפקה במקום הרביעי. העונה, קיצץ הבעלים (עדיין) עמוס לוזון בתקציב בצורה משמעותית וסגל הקבוצה עבר מהפכה של ממש, כשלמעשה מרשימת הכוכבים של העונה שעברה לא נשאר אף לא שחקן אחד. על הקווים עומד איסמעיל עאמר, שהעלה את מ.ס. כפר קאסם ללאומית וכל מפגש שלו עם הפועל הוא פיקנטי.
כמו שאמר מאמן הפועל פ"ת, מסאי דגו, ראשל"צ כיום היא קבוצה מאוד צעירה. "במשחק הקודם נגד עפולה לא היה לנו משחק טוב ואיכותי כמו שאני מצפה", הוסיף דגו, "ניתחנו ועבדנו על הפרמטרים שלא היו טובים במשחק ההגנה וההתקפה ואני מקווה מאוד שנרים את קצב המשחק שלנו ונגיע מוכנים למשחק חוץ קשה נגד קבוצה צעירה ודינאמית שעשתה ניצחונות יפים והקשתה מאוד על הקבוצות שהיא שיחקה נגדם בגביע הטוטו".
הבלם פז בן ארי, שכבש את השער מול עפולה סיפר: "מרגש מאוד לחזור ולהבקיע לטובת הפועל אחרי 4 שנים בהם לא הייתי במועדון. לצערי זה לא הספיק לניצחון, אבל אנחנו מגיעים במטרה אחת מחר - לנצח, ונעשה הכל בשביל זה. יש פה קבוצה טובה שיכולה וצריכה להיות בצמרת הליגה".