ענף הכדורגל הישראלי נמצא אמנם בהקפאה מוחלטת בעקבות ההכרזה על סגר, אולם בהפועל פ"ת מבינים שאסור להם להמתין לחידוש העונה בכדי להתחזק. מיד בצאת יום הכיפורים הודיעה הקבוצה על חיזוק המערך ההגנתי שלה, כשהבלם צליל נחמיה ממכבי נתניה חתם לשנתיים.
נחמיה (25) שיחק בעונה שעברה במכבי נתניה מליגת העל ורשם שש הופעות בהן כבש שער אחד, דרמטי במיוחד, חמש דקות לסיום המשחק מול הפועל כפ"ס בו ניצחה קבוצתו 1:2. את הדרך שלו בענף החל במחלקת הנוער של עמק חפר ובהמשך עבר לבית"ר טוברוק בה שיחק כשחקן הרכב עד שסיים גיל נוער.
1 צפייה בגלריה
צליל נחמיה מתרגל לכחול
צליל נחמיה מתרגל לכחול
צליל נחמיה מתרגל לכחול
(צילום: באדיבות המועדון)
הקבוצה הבוגרת הראשונה בה שיחק הייתה עירוני קרית גת, בעונתה האחרונה בליגה הלאומית. אחר-כך שיחק תקופה קצרה בהפועל נוף הגליל בטרם ירד לליגה א' וחתם בנס ציונה, בה היה שותף לזינוק מליגה א' עד לליגת העל. בעונה שעברה, כאמור שיחק בנתניה וכעת הוא מצטרף להפועל פ"ת במטרה לחזק את חוליית ההגנה של הקבוצה, שמאכזבת מפתיחת העונה, כמו שאר החלקים במערך.
הפועל ספגה עד כה כבר שמונה שערים ונחמיה צפוי להתברג בהרכב הפותח ולנסות לשפר את הנתונים. "אני שמח מאוד להצטרף למועדון גדול ובעל היסטוריה מפוארת כמו הפועל פתח-תקוה, בטוח שביחד נגיע להישגים, אעשה את הכל למען הצלחת המועדון והאוהדים", אמר נחמיה לאחר החתימה.
צירופו של נחמיה לא אמור להיות השינוי האחרון בסגל. לפני החג שוחרר מהקבוצה המגן הימני בן סיטלקול ובקבוצה מחפשים מחליף, כשאחד המועמדים המובילים הוא ויקי כחלון, גם הוא אקס נתניה, ששיחק בהפועל בעונת 16/17'. כחלון שוחרר מהצהובים מעיר היהלומים והוא שחקן חופשי. בכל מקרה, עם צירופו של נחמיה,מגן ימני חדש והמגן השמאלי איציק שולמייסטר יעבור קו ההגנה של הפועל ריענון משמעותי ועמוק.
גם החלק ההתקפי צפוי לקבל חיזוק כששני המועמדים המובילים הם גיא בדש ששיחק בנס ציונה ושגיא דרור, ששיחק בהפועל לפני שנתיים וממתין לשחרורו מהפועל כפ"ס.