הפועל פ"ת מתחזקת - אחרי שהמגן השמאלי איציק שולמייסטר חתם מוקדם יותר היום, גם חוליית זוכה לחיזוק. החלוץ דור מוסקוביץ' (25) שפתח את העונה בהפועל חדרה מליגת העל, חתם בקבוצה וינסה לחזק את משחק ההתקפה החלש של הפועל מפתיחת העונה. מוסקוביץ', למעשה, נכנס לנעליו של קוואמה קאריקארי ששוחרר בשבוע שעבר.
שמו של מוסקוביץ' ודאי מוכר לרוב אוהדי הקבוצה. הוא החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי פ"ת, אבל בגיל 12 עבר להפועל. כשהגיע לגיל נוער היה מלך שערי הקבוצה שעלתה לליגת העל (עונת 13/14') כשכבש 21 שערים.
1 צפייה בגלריה
דור מוסקוביץ' מתרגל מחדש למדים של הפועל
דור מוסקוביץ' מתרגל מחדש למדים של הפועל
דור מוסקוביץ' מתרגל מחדש למדים של הפועל
(צילום: באדיבות המועדון)
אחרי שלא מצא את מקומו בקבוצה הבוגרת, יצא לנדודים על פני שלוש הליגות הבכירות וברחבי הארץ. המסע החל בליגה א', בה שיחק במדי הפועל מחנה יהודה, מכבי יפו ומכבי הרצליה, בשורותיה כבש 10 שערים שסידרו לו קפיצה ללאומית. את העונה שעברה החל בבית"ר ת"א/בת ים, בה כבש שני שערים, אחד מהם, שער הניצחון (2:3) לרשת הפועל פ"ת.
השחקן אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור הביתה וללבוש את המדים הכחולים. גדלתי כילד ביציע ובמחלקת הנוער, לשחק בבוגרים זו הגשמת חלום עבורי ואני מקווה שנדע הרבה רגעים שמחים יחד עם הקהל"
בינואר עבר להפועל אשקלון ואת העונה סיים עם שבעה שערים. את העונה פתח בהפועל חדרה מליגת העל, אולם רשם רק הופעה אחת, כמחליף, בגביע הטוטו, בטרם שוחרר. היום, כאמור, סגר מעגל בהפועל, המשוועת לכוח התקפי.
בקבוצה יעשו מאמץ לאפשר למוסקוביץ' להיכלל בסגל כבר למשחק מחר (שלישי, 19:00) מול אחי נצרת, בתקווה לשבור את רצף שני ההפסדים.