הפועל פ"ת זכתה הערב (שני) בניצחון בכורה לעונת 20/21', כשחזרה מראשל"צ עם ניצחון 0:2 על הפועל המקומית. ניצחון ראשון באיצטדיון "הברפלד" אחרי שש וחצי שנים ושני ב-11 המפגשים האחרונים מול הכתומים.
מסאי דגו פתח בהרכב דומה לזה שסיים בתיקו 1:1 מאכזב במחזור הראשון מול עפולה, כשהשינוי היחידי היה הצבתו של שי גולן בקישור האחורי במקומו של דניאל שוורצבוים הפצוע, שלא נכלל בסגל.
גולן רשם בכורה חלומית. אחרי שאיפס את הרגל בבעיטה טובה מחוץ לרחבת ה-16, בדקה ה-40 הוא קיבל כדור מטרנס טיסדל, הקפיץ פעם אחת וירה פצצה אדירה מ-18 מ' שפגע במשקוף ונחתה ברשת - 0:1 להפועל, שהייתה פושרת במחצית הראשונה והתעוררה אחרי הפסקת המים בדקה ה-30.
הפועל המשיכה ללחוץ ושלוש דקות מאוחר יותר מסר קוואמה קאריקארי (חלש מאוד) להיגור וידאל והברזילאי הפציץ מ-20 מ' כדור מסובב שהטעה את יונתן שאבי, שוער ראשל"צ ונעצר רק ברשת - 0:2 אדיר להפועל ,שכובשת את כל שלושת שעריה העונה מחוץ לרחבה.
במחצית, כאמור, גולן העייף הוחלף בחמאדה אגברייה והפועל מיעטה לסכן את שער יריבתה, כשהשוער עומר כץ ממשיך להציג יכולת גבוהה, עם שתי עצירות שמנעו שערים בטוחים.
1 צפייה בגלריה
כדורגלני הפועל פ"ת חוגגים את שער היתרון מול הפועל עפולה. מחר הם ירצו לחגוג גם בסיום המשחק
כדורגלני הפועל פ"ת חוגגים את שער היתרון מול הפועל עפולה. מחר הם ירצו לחגוג גם בסיום המשחק
כדורגלני הפועל פ"ת חוגגים
(צילום: מיינט פ"ת)
המאמן מסאי דגו סיכם בסיום: "כל ניצחון חשוב, אבל אני לא מרוצה מהיכולת שלנו, בעיקר במחצית השנייה. לא הנענו כדור מספיק טוב, קבלת החלטות גרועה בחלק ההתקפי ועוד. תמיד טוב לתקן אחרי ניצחון". דגו הוסיף ואמר שהקבוצה תנסה לצרף 2-3 שחקנים למרות המגבלות התקציביות. "אני מטורף על האוהדים של הפועל", הוסיף המאמן וסיכם: "בליגה הלאומית, מי שמדבר על עליית ליגה בתחילת העונה, בסופה מתרסק. חשוב לחזור לפלייאוף העליון אחרי כמה עונות שהמועדון הזה לא היה שם ואחר-כך, אם נהיה קרובים לצמרת, ברור שנרצה להיאבק".
להפועל אין הרבה זמן לנוח. כבר ביום חמישי היא תארח את הפועל רמה"ש במסגרת המחזור השלישי של הלאומית. היריבה מהעיר הסמוכה קיימה עד כה רק משחק אחד, בו הביסה את מ.ס. כפר קאסם 0:3. משחקה במחזור השני מול הפועל כפר שלם נדחה עקב נגיף קורונה שפקד שלושה משחקני כפר שלם.