יו"ר הפועל פתח-תקוה בכדוריד, צחי וייס הודיע השבוע כי בעקבות מגיפת הקורונה הפוגעת בישראל, סיים המועדון, הלכה למעשה, את עונת 19/20'.
כל עובדי המועדון יצאו לחל"ת ובכלל זה גם שחקני הקבוצה הבוגרת. "נתנו לכולם את כל הטפסים וכל מה שצריך בצורה מסודרת בכדי שיוכלו לקבל דמי אבטלה כפי שמגיע להם כחוק", סיפר וייס, "כל המהלך נעשה בתיאום מלא עם אגף הספורט של עיריית פ"ת, עם לשכת ראש העירייה ועם רמי גרינברג עצמו. הודענו גם לכל הורי השחקנים במחלקת הנוער ובבי"ס לכדוריד כי הפעילות מסתיימת וכולם יקבלו את כספם בחזרה עוד מוקדם יותר מאשר באגודות אחרות".

1 צפייה בגלריה
הפועל פ"ת. סיום לא צפוי לעונה יפה
הפועל פ"ת. סיום לא צפוי לעונה יפה
הפועל פ"ת. סיום לא צפוי לעונה יפה
(צילום באדיבות המועדון)

הקבוצה הבוגרת מסיימת את העונה במקום השלישי עם 21 נק', כשעד סיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים. אם הייתה מסיימת הקבוצה במקום זה, הייתה מעפילה למשחקי הפלייאוף על העלייה לליגת העל, מה שכבר לא יקרה העונה. הישג שבהחלט עונה ואולי אף עולה על הציפיות של הקבוצה עם התקציב הצנוע.
באיגוד הכדוריד החליטו לסיים את הליגות, אך עדיין לא נתקבלה החלטה מה יעלה בגורל העולות והיורדות מהליגות השונות, כשבכל מקרה, פלייאוף לא יתקיים. מי שצפויה לשוב לליגת העל אחרי שנתיים בלאומית היא האלופה לשעבר, מכבי ת"א, שמוליכה את הטבלה, כשגם אפשרות של הקפאת העולות נבחנת.
"זהו סיום עצוב וקשה לעונה יפה ושמחה", סיכם וייס.
אגב, בנו של וייס, לוטן, שמשחק בקבוצה כבר שנים ארוכות, אמור היה להינשא לדניאל בשבוע שעבר, באירוע גדול אליו הוזמנו למעלה מ-700 אורחים. אלא שאז הוטלו מגבלות שלא אפשרו קיום אירוע בן יותר ממאה משתתפים. "קורונה או לא קורונה, חתונה לא דוחים", אמר האב הגאה והזוג נישא בחתונה צנועה בבית הכנסת של מושב גבעת עזר, כשהמסיבה הגדולה צפויה להיערך בחודש נובמבר.
לזוג הצעיר נאחל המון מזל טוב ומי ייתן ומכאן דרכם תהיה סוגה בשושנים.
פורסם לראשונה: 23:59, 18.03.20