אם הייתה אשליה למי מאנשי הפועל פתח-תקוה כי הניצחון שהשיגה קבוצה ביום שני האחרון על הפועל ראשל"צ (0:2) פירושו כי מצבה של הקבוצה איתן, הוא נחת הערב (חמישי) בצניחה חופשית לקרקע המציאות.
הקבוצה הציגה משחק חלש מאוד ונוצחה בביתה 2:0 בידי הפועל רמת-השרון במסגרת המחזור השלישי בליגה הלאומית בכדורגל. הפסד ראשון העונה לקבוצה של המאמן מסאי דגו.
רמת השרון הייתה עדיפה משמעותית על המארחת כבר מהרגעים הראשונים של המשחק והפעילה לחץ על שערו של עומר כץ, שנותר כמעט היחידי בקבוצה שיכול לצאת נקי במשחק הערב. אחרי 17 דקות רוויות בשגיאות נוראיות בהגנת הפועל פתח-תקוה ואחרי שתי עצירות מרשימות של כץ, נפרץ הסכר ואיתי עוזרי הבלם נגח מקרוב אחרי כדור קרן - 0:1 לרמה"ש.
2 צפייה בגלריה
על הפנים. בן סיטלקול ומתן גושה מהפועל פ"ת
על הפנים. בן סיטלקול ומתן גושה מהפועל פ"ת
על הפנים. בן סיטלקול ומתן גושה מהפועל פ"ת
(צילום: סער כרמלי, הפועל פ"ת)
הפועל המשיכה להציג משחק הגנה מביך, שאינו מתאים לקבוצה בליגה הלאומית, כשמנגד היא לא מצליחה לייצר איומים של ממש בחלק ההתקפי. קוואמה קאריקארי, החלוץ, אולי בולט בחולשתו ונראה כי ימיו בקבוצה אינם רבים, אולם ניכר כי אינו מקבל אספקה של כדורים ולראייה - בשלושה מחזורים כבשה הפועל שלושה שערים, כולם בבעיטות מרחוק, ולמעשה לא באמת איימה על השער ממהלכי כדורגל. לצד זאת, ספגה שלושה שערים, כולם אחרי טעויות קשות בהגנה.
2 צפייה בגלריה
רם לוי בדיכאון
רם לוי בדיכאון
רם לוי בדיכאון
(צילום: סער כרמלי, הפועל פ"ת)
ונחזור למשחק ההגנה החלש - בדקה ה-42 לא הצליח מתן גושה להסתדר עם כדור פשוט, הוא חמק בין רגליו והגיע ומוחמד ח'טיב אמר תודה וכבש שער רביעי בקריירה מול הפועל פ"ת.
במחצית ערך מסאי דגו שני חילופים, הוציא את נפתלי בלאי, שנראה רע מאוד בעמדת המגן השמאלי ואת בן סיטלקול (לא הורגש) המגן הימני שנפצע. את מקומם תפסו דניאל שוורצבוים ואופק אושר, כשהפועל שיחקה עם שלושה בלמים, אולם גם המערך ההתקפי הנ"ל לא הצליח לחפות על המשחק המפוזר והלא מדויק ודווקא רמה"ש הייתה קרובה לכבוש את השלישי, כשכל מה שהפועל מצליחה לייצר הן בעיטה חופשית של שוורצבוים, שנהדפה על ידי סהר חסון ובעיטה של ים בן יהודה מקרוב, שמצאה לה גורל דומה.
הפועל סופגת הפסד נדיר לרמת השרון ובהנהלת הקבוצה יצטרכו למצוא את המשאבים בכדי להחתים לפחות 2-3 שחקנים, הן בחלק האחורי והן בקדמי, אחרת העונה הזאת עלולה להפוך לסיוט גדול מאוד עבור המועדון.
ביום חמישי הבא תסיים הפועל את שנת תש"פ במשחק חוץ מול הפועל ירושלים, שמה החדש/ישן של הפועל קטמון. את קטמון לא ניצחה הפועל בחוץ מאז המחזור הראשון של עונת2013/14' (במשחק שהתקיים באשדוד). את הפועל ירושלים הצליחה הפועל לנצח ב"טדי" במפגש האחרון בין השתיים בבירה (1:3) בפברואר 2017.
פורסם לראשונה: 22:25, 10.09.20