קרוב לשלושה שבועות מפתיחת שנת הלימודים: לילדי גן מרגלית בהדר גנים עדיין אין חצר לשחק בה בעקבות הקמת בית כנסת סמוך. כמו כן טוענים ההורים לליקוים נוספים בתוך הגן עצמו כמו מחסור במושב לאסלה ומזגן לא תקין.
2 צפייה בגלריה
חצר הגן סגורה בגלל עבודות הקמת בית הכנסת
חצר הגן סגורה בגלל עבודות הקמת בית הכנסת
חצר הגן סגורה בגלל עבודות הקמת בית הכנסת
(צילום: באדיבות ההורים)
הגן המדובר נמצא במתחם של שלושה גנים ברחוב בן אליעזר, יחד עם הגנים שוהם ובדולח. במהלך הקיץ בוצעו באזור עבודות להקמת בית כנסת במבנה סמוך שהשפיעו גם על שטח הגנים כאמור. את תחילת השנה פתחו שלושת הגנים ללא חצר אך בימים האחרונים הותקן דשא סינטטי סמוך לשני הגנים האחרונים, בעוד ילדי גן מרגלית, שהינו טרום טרום חובה נאלצים עדיין להעביר את כל שעות הפעילות במבנה הגן בלבד.
לקראת סוף אוגוסט פרסמה אחת האימהות ברשת החברתית על המצב בגן וציינה שההורים לא מקבלים תשובות. בעירייה הגיבו שהמתחם אמנם לא יהיה מוכן ב-1 בספטמבר, אך כן ימים ספורים לאחר מכן", טוען אב מהגן. "למרות זאת, ככל שעבר הזמן ראינו שהדברים לא מתקדמים.
"בינתיים, שני הגנים האחרים יוצאים מדי פעם לחצר של גן סמוך אבל הילדים שלנו קטנים יותר ועד היום לא יצאו לחצר מתחילת השנה. לילדים אין איפה לרוץ ולהוציא אנרגיות וגם הגננות מסכנות במצב שנוצר".

2 צפייה בגלריה
המזגן בגן מקולקל
המזגן בגן מקולקל
המזגן בגן מקולקל
(צילום: באדיבות ההורים)

קראו גם:

אב אחר מוסיף כי מלבד החצר הסגורה, בגן ישנם ליקויים נוספים כמו מושבי אסלה חסרים ומזגן שאינו תקין. "העירייה הייתה צריכה לספק לילדים שלי גן ראוי ב-1 בספטמבר אבל בפועל היא לא עשתה את זה ואני לא מרגיש שהיא פועלת בשיא המרץ כדי לטפל בזה", הוא מציין. "אני לא מרגיש שדואגים לילדים שלי בצורה מלאה".
מדוברות העירייה נמסר: "העבודות במקום מתבצעות בתיאום עם הגננות בגני הילדים ובמסגרת מעטפת הבטיחות הנדרשת. התקנת הדשא החלה היום ובימים הקרובים יהיה ניתן להשתמש בחצר. שאר הליקויים יטופלו בהקדם. על כל פנים הוסבר להורים כי עד לסיום העבודות בקרוב ניתן להשתמש בחצרות של הגנים הסמוכים".