סופו של עידן: כחלק מההתחדשות העירונית ברחבי פתח תקוה נהרסו הבוקר (ראשון) מספר בנייני "רכבת" ותיקים ברחוב צלח שלום שבעמישב, אותם יחליפו בקרוב שני בניינים חדשים.
2 צפייה בגלריה
הריסה המבנים בעמישב
הריסה המבנים בעמישב
הריסה המבנים בעמישב
(צילום: קובי פרץ, מתוך הסרטון)

במסגרת הפרויקט, יוחלפו ארבעה בנייני "רכבת" שנבנו אי שם בשנות החמישים של המאה הקודמת ברחוב צלח שלום (27-33) והכילו 16 יחידות דיור, ובמקומם ייבנו שני בניינים חדשים בני תשע קומות.
במסגרת הפרויקט, לו המתינו הדיירים שנים ארוכות, גם את הבניינים הסמוכים ברחוב צלח שלום 23-25 יחליף בקרוב בניין נוסף בן 7 קומות וחניון תת קרקעי משותף ישרת את דיירי שלושת הבניינים.


פרויקט ההתחדשות יוצא לדרך בשיתוף מנהלת "כרמים" העירונית, היזם ובעלי חברת "בינו נדל"ן" קובי פרץ, וכן חברת City bee" אדריכלים".
"לפני 36 שנים התחתנתי עם אריאלה ועברתי לגור בשכונת עמישב, בדיוק בבניין העומד מאחורינו בקומה השנייה", אמר פרץ בטקס הריסת הבניינים המרגש. "מהיום הראשון התאהבתי בשכונה ובתושבים, שרבים מהם הפכו לחבריי הטובים.


קראו גם:

"עם השנים הקמתי את חברת בינו נדל"ן ולפני יותר מעשור עלה במוחי הרעיון לשפר את הדיור לדיירים ולשנות את פני השכונה. מאז אני חושב, הוגה ופועל על מנת להפוך את החלום למציאות. בהתחלה כל מי ששמע על הרעיון אמר שאני משוגע, ואני מודה שלפעמים התחלתי לחשוב שאולי הם צודקים, אבל ההתמדה והסבלנות השתלמו והיום סוף סוף זה קורה. זה רגע היסטורי עבור השכונה, עבור התושבים ועבורי".

2 צפייה בגלריה
הדמיית הפרויקט החדש
הדמיית הפרויקט החדש
הדמיית הפרויקט החדש
(הדמיה : City bee אדריכלים)