בהמשך לפגישה שערך ראש העיר ביום חמישי בנוגע לסירקין, יוקם צוות תושבים שיעבוד בשיתוף העירייה.
1 צפייה בגלריה
רמי גרינברג במהלך דיון בנושא תכנית סירקין
רמי גרינברג במהלך דיון בנושא תכנית סירקין
רמי גרינברג במהלך דיון בנושא תכנית סירקין
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
בהמשך לישיבה שערך ראש העיר ביום חמישי האחרון עם נציגי מטה המאבק ותושבי הדר גנים יחד עם גורמי המקצוע הרלוונטיים, לרבות יועץ התנועה שנרתם לעבוד עם התושבים בנושא, ראש העיר אישר במועצת העיר את הצעתה של חברת המועצה גילה בן נעים, בנוגע להקמת צוות פעולה שיעבוד בשיתוף העירייה בנושא הבנייה בסירקין.
כאמור, זאת בהמשך לפגישה שנערכה ביום חמישי במשך כ-3 שעות ובה הועלו כל התכניות בנוגע לכביש עוקף 40 והפתרונות שהעירייה הציעה ונדחו.
זאת לצד העתירות שהעירייה מנהלת בנושא בימים אלו בבית המשפט. הפגישה הייתה עניינית ובה הוסכם על המשך שיתוף הפעולה בין הרשות לתושבים אל מול התכניות שהמדינה מקדמת בסירקין.
קראו גם:
בישיבת המועצה ראש העיר הדגיש כי העירייה מתנגדת לתכניות בסירקין ופתח תקוה הינה הרשות היחידה, מבין הרשויות שבהן המדינה מקדמת פרוייקטים של בנייה, שלא חתמה עדיין על הסכם הגג בנושא. כמו כן הודגש כי ראש העיר והתושבים תמימי דעים נגד התכנון המוצע ויחד יקדמו פתרונות בתוך התכניות שהמדינה מקדמת ויפעלו בכל גזרה אפשרית.
ראש העיר רמי גרינברג: "בהתאם למדיניות אותה אני מתווה עם כניסתי לתפקיד, אני נפגש מידי ערב עם נציגויות מהשכונות השונות לחשיבה על פתרונות שיאפשרו איכות חיים טובה יותר בעיר.
"לצד הפגישות המקוונות והפגישה בצומת חזן, ביום חמישי ערכתי פגישה במשך 3 שעות עם תושבי הדר גנים במטרה להמשיך ולקדם פתרונות תנועתיים בתוך התכניות שהמדינה מקדמת בסירקין. הפגישה נערכה בהשתתפות יועץ התנועה של העירייה ומנהלת אגף התנועה ובה הוצגו על השולחן כל הנתונים לגבי התכניות שהמדינה מקדמת בסירקין והפתרונות שהעירייה הציעה ונדחו. כפי שהבטחתי בפגישה הקודמת, רתמתי את אנשי המקצוע של הרשות, לרבות את יועץ התנועה החיצוני, כדי שיעבדו בשיתוף פעולה עם התושבים. זאת לצד הפעולות האקטיביות וההסתייגויות שאנחנו מקדמים במישורים הרלוונטיים, כמו אלו שהביאו לשורת ההחלטות החשובות שהתקבלו לאחרונה ע"י בית המשפט.
"מדובר בהחלטות אשר מגינות על האינטרסים של התושבים ושל העיר בכלל, וביניהן, הפחתת רף יח' הדיור שייבנו עד לביצוע התשתית התנועתית, שיבוץ נציג מטעם העירייה בצוות המלווה של הפרוייקט, מתן אפשרות לעתירה מינהלית כנגד החלטות הצוות, ככל שהן לא תהיינה על דעתנו והרחבת משך זמן ההתנגדויות. בפגישה צויין כי עם הפקדת התכנית העירייה תגיש התנגדויות בהתאם. אנחנו נערכים לקראת החלק השני בבית המשפט שיעסוק בנושאים השונים - מעבר לנושא התנועתי. כפי שניתן להבין אנחנו פועלים בכל הגזרות כדי להוציא את המיטב בתוך התכניות שהמדינה מקדמת.
"כפי שנאמר בישיבת המועצה ובפגישה, אנחנו מתנגדים לתכניות בסירקין ונעשה הכל שאם כבר המדינה מקדמת את הפרוייקטים באזור אז שהאינטרסים של התושבים יקבלו עדיפות עליונה. אנחנו נמשיך במגמה זו ככל שיתאפשר ונפעל בשיתוף פעולה עם התושבים כדי לתקן את הליקויים הקיימים בתכניות".