הצלחה בשיווק פרויקט מחיר למשתכן הראשון בשכונה החדשה גבעת טל, באלפי מנשה: בפרק זמן של 4 חודשים בלבד חתמה קבוצת "אבני דרך" על 25% מהדירות המיועדות לשוק החופשי בפרויקט.
1 צפייה בגלריה
הפרזנטור עודד מנשה עם אריאל אדלשטיין, יאיר כהן וידידיה פרל
הפרזנטור עודד מנשה עם אריאל אדלשטיין, יאיר כהן וידידיה פרל
הפרזנטור עודד מנשה עם אריאל אדלשטיין, יאיר כהן וידידיה פרל
(צילום: צילום ירון)
בימים אלה מוקמת בגבעת טל, הממוקמת בכניסה לאלפי מנשה, אחת מהשכונות החדשות והגדולות באזור מרכז הארץ. בשכונה, המשתרעת על שטח של כ-100 דונם, מתוכננות לקום כ-700 יח"ד. פרויקט "אבני דרך בגבעה" של קבוצת אבני דרך כולל 20 בניינים מעוצבים בני כ-4 קומות, מתוכם 80 דירות במסגרת תכנית מחיר למשתכן ו-80 דירות המוצעות לשוק החופשי.
השבוע השיקה הקבוצה את מרכז המבקרים בפרויקט "אבני דרך בגבעה" במעמד של יאיר כהן, בעלים ומנכ"ל, ידידיה פרל שותף ומשנה למנכ"ל, הנהלת החברה הבכירה ועודד מנשה, הפרזנטור של הפרויקט.
יאיר כהן, בעלים ומנכ"ל קבוצת אבני דרך: "אנחנו מצויים ממש לקראת קבלת ההיתר וכבר נרשמו מכירות גבוהות בפרויקט מה שמהווה עדות חזקה לביקושים ערים. מרבית המתעניינים והרוכשים בפרויקט הם זוגות צעירים ומשפרי דיור שמוכנים להעתיק את מקום מגוריהם ולעבור מלב אזורי הביקוש לשכונה חדשה עם איכות חיים ובמחירים סבירים מאוד בהשוואה לערים כדוגמת פתח תקווה וכפר סבא. שהמרחק ביניהן לאלני מנשה הוא 15 דק' מכפר סבא ו-30 דק' מפתח תקווה בלבד. אנו מזהים דרישה גבוהה במיוחד לדופלקסים עם מרפסות מרווחות מאוד ודירות גן עם גינות גדולות".
עודד מנשה הוסיף: "השבוע אנו מציינים את פרשת משפטים שבה מרבית המצוות עוסקות במשפט עברי, בדינים ובהלכות הנוגעים ליחסים משפטיים בין אדם לחברו. עדן ואני במהלך השנים שימשנו כפרזנטורים של גופים מסחריים שונים. אבל החיבור שלי עם קבוצת אבני דרך ועיסוקה - הקמת משכנם הפרטי של אלפי מתושבי הארץ - חזק ביותר. ויתרה מזאת, סימבולי ביותר לפרשה שבמרכזה מעמד כריתת הברית בין בני ישראל וה' ועל עליית משה להר סיני לקבלת לוחות הברית והציווי על הקמת המשכן".