אחרי למעלה מ-20 שנה בגבעתיים, חברת פלאפון חנכה את הבית החדש שלה בפארק עופר בפתח תקוה.
ביום חמישי האחרון, 25.2.2021, חנכה חברת פלאפון את הבית החדש שלה בפארק עופר בפתח תקווה אחרי ששהתה למעלה מעשרים שנה בבניין פלאפון המפורסם בגבעתיים.
1 צפייה בגלריה
פתיחת חברת פלאפון פתח תקוה
פתיחת חברת פלאפון פתח תקוה
פתיחת חברת פלאפון פתח תקוה
(צילום: מיכה בריקמן)
הבניין החדש עוצב על ידי האדריכל רם גולדברג והותאם לסגנון העבודה של 2021 עם פינות ישיבה מעוצבות, חדרי ישיבות בגדלים שונים ועיצוב שמאפשר עבודה נוחה וחיבור למותג. משרדי החברה החדשים משתרעים על פני 15,000 מ"ר ותקופת השכירות נקבעה ל-10 שנים עם אופציה להארכה ל-10 שנים נוספות.
אירוע השקה, שנערך במתכונת מצומצמת בשל מגבלות הקורונה, שודר דיגיטלית לכלל העובדים בשידור חי. בין המשתתפים: רן גוראון, מנכ"ל קבוצת פלאפון, yes ובזק בינלאומי, דגנית קרמר, משנה למנכ"ל קבוצת פלאפון, yes ובזק בינלאומי, גיל שרון, יו"ר בזק, רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג. בסיום הטקס וגזירת הסרט הופיע הזמר עברי לידר בפני האורחים בהופעה ששודרה בשידור חי ברמה הגבוהה ביותר.
קראו גם:
רן גוראון בירך, ואמר כי "אנחנו בתנופת צמיחה וזאת למרות משבר הקורונה: השנה היינו הראשונים להשיק את רשת דור 5, וגם השלמנו את המעבר לבית החדש של פלאפון תחת לוח זמנים מאתגר. בנוסף, מיד עם פתיחת המשק פתחנו את כל נקודות השירות והמכר שלנו ואנו מקווים כי בתקופה הקרובה יפתחו השמים ויחזרו גם שירותי הנדידה".
רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקוה: "אנחנו רואים חשיבות רבה בפיתוח אזורי התעשייה וההייטק בעיר, כחלק מהגשמת המטרות שלנו לפיתוח העיר בכללותה. אנחנו משקיעים תקציבים רבים ומשאבים כדי לאפשר גישה נוחה אל מרכזי התעסוקה הגדולים, הבאה לידי ביטוי בין היתר בהרחבת היצע מקומות החניה, פיתוחים תנועתיים ועוד. זאת במקביל למהפכה התחבורתית שאנחנו מקדמים בעיר, עם תחילת הפעילות בקרוב של הרכבת הקלה, הקמת שבילי אופניים וכן בהמשך גם פעילות המטרו והתחנה המרכזית החדשה שתחל בביצוע בקרוב. חברת פלאפון היא נדבך חשוב בקידום אזורי התעשייה והעיר בכלל ואני מברך את עובדי החברה ומנהליה על השקת הבניין החדש בעיר. פלאפון, כמו שאר החברות הגדולות שקובעות את מושבן בתחומי העיר, יצעידו את העיר קדימה לקראת הפיכתה למטרופולין הגדול והחזק בישראל".
יו״ר ועד עובדי פלאפון יחיאל שמן: ״אחרי שנים יפות ומלאות עשייה בבניין ורד בגבעתיים, מצוידים בשק מלא של חוויות, זכרונות ורגעים משמעותיים שישארו איתנו לעד, קבענו את מקום משכננו החדש בפתח תקווה.
"הגענו למקום מקסים וחדשני שיהיה עבורנו מקום להתפתחות אישית ומקצועית, לעשייה משמעותית, ולצבירת חוויות נעימות ורגעים מרגשים כמו שרק עובדי פלאפון יכולים לחוות. תודה לעובדים שעסקו במלאכה הקשה, להנהלה שהיתה קשובה וגמישה לצרכים ולדרישות שלנו, והיתה שותפה לגיבוש הסכם מטיב וחשוב לעובדים.
"נכנסנו לפארק הייטק מפואר, לחללי עבודה חדשים שבהם הושקעו סכומי עתק, אבל מי שהופך את המקום מנדלן איכותי לבית חם ונעים הם העובדים שנמצאים בו. בקרוב מאוד, כשהבניין יתמלא במשפחת פלאפון המלוכדת והשמחה, המקום המקסים הזה יהיה גם המקום השמח והססגוני ביותר בשוק העבודה״.
פורסם לראשונה: 12:33, 28.02.21