למה פתח־תקוה?
"אני תושבת העיר ומאוד אוהבת אותה. פתח־תקוה זו עיר שחשוב לה נושא קידום הנשים. אני אף חברה בקהילת נשות העסקים של העיר. בנוסף, זו עיר ששמה דגש מאוד גדול על תחומי החינוך, הניקיון, התרבות, הספורט והפנאי. גם בתחום הבריאות, בית החולים בילינסון נחשב על פי מדדים שונים לטוב ביותר בארץ. כמו כן, ניתן למצוא בעיר הרבה מקומות תעסוקה חדשים, מקומות חניה רבים, מקומות בילוי כמו מתחם GISS-IN שנפתח מול הדר המושבות, מתחם שופ טיים ואזור יכין שרק מתפתח כל הזמן".
1 צפייה בגלריה
שמחה גבריאל אנשי העיר פתח תקוה
שמחה גבריאל אנשי העיר פתח תקוה
שמחה גבריאל
(צילום: ריאן)
עם מי היית רוצה לשבת לקפה?
"אם אפשר היה הייתי רוצה לשבת לקפה עם הסופר והמשורר לוין קיפניס ז"ל. יש לי הערכה גדולה מאוד לספריו וסיפוריו ביניהם 'שלושת הפרפרים' - סיפור נפלא על חברות אמיתית וייחודית. כמו כן, יש לו שירים מוכרים ואהובים על הצעירים והמבוגרים עד היום, כולל 'שעון בן חיל', 'גינה לי' ועוד רבים וטובים".
מה הפינה האהובה עלייך בעיר?
"פארק בית יד לבנים שנמצא ברחוב ארלוזורוב והוקם לזכר הבנים שנפלו במלחמות ישראל. זה מקום עם אזורים מוצלים, ירוק בכל פינה שמאוד נעים לטייל בו".
מה היית רוצה לשנות או לשפר בעיר?
"הייתי שמחה לראות יותר מקומות בילוי בפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון שהפך מוקד משיכה גדול לאנשים שעושים ספורט או סתם כאלה שנהנים לבוא בגלל היופי של המקום. לדעתי צריך לפתוח שם מסעדות או בתי קפה. נוסף על כך, הייתי רוצה לראות עוד בית קולנוע בעיר בנוסף לזה שבקניון הגדול, ובכלל עוד מקומות בילוי לנוער".
דבר לא שיגרתי שעשית בעיר?
"בחג החנוכה האחרון הופעתי במעון לנשים מוכות יחד עם בתי. כמו כן, הופעתי בהתנדבות לאחר הקורונה בבית אבות. אלו היו אירועים מרגשים מאוד".
מהי הרוח של פתח־תקוה?
"רוח ספורטיבית שבאה לידי ביטוי עם הקמת קבוצת 'רצי אם המושבות', שבילי אופניים, מרתון פתח־תקוה, שבילים להולכי רגל ועוד. בשנים האחרונות העיר בעלת הנהגה חדשה ומרגישים זאת. התחושה היא שיש היענות גדולה למצוקות ותלונות הציבור, ושבאמת רואים אותנו התושבים בעדיפות עליונה".
כיצד הקורונה השפיעה על עיסוקך?
"בתקופת הקורונה התחלתי להעביר שעות סיפור בשידור חי דרך הפייסבוק וקהילת השוות של פתח־תקוה. התארחתי מספר פעמים באולפן הביתי של איציק הליצן בתוכנית הרדיו שלו. בקיץ אשתקד העברתי באופן קבוע שעות סיפור בחדר החלומות בקניון עזריאלי בהוד השרון".