8 צפייה בגלריה
צילומים: אייל עצמון
צילומים: אייל עצמון
צילומים: אייל עצמון
רכישת ציוד חזרה לבית הספר כרוכה בהוצאה לא מבוטלת לכל משפחה. התנהלות חכמה יכולה לחסוך לא מעט כסף. ריכזנו עבורכם את השחקנים המובילים בשוק הפתח תקוואי, ותיקים כחדשים, לרכישת ציוד לבית הספר ואת המבצעים המשתלמים ביותר שהם מציעים.
גולדווסר - חפץ חיים 9
8 צפייה בגלריה
גולדווסר. צילום: אייל עצמון
גולדווסר. צילום: אייל עצמון
גולדווסר. צילום: אייל עצמון
נוסדה: בשנת 1937 ע"י יצחק אשר גולדווסר.
בעל העסק כיום: איל שגב.
קצת על החנות: בתחילת הדרך החנות הייתה חנות כלבו שמכרה מגוון רחב של מוצרים. החל משנות הארבעים החלה החנות להתמחות בספרים וציוד משרדי. בשנות החמישים והשישים החנות הפעילה ספריית השאלה. כבר למעלה מ-10 שנים שהחנות לא בידיים של המשפחה ונמכרה לידיים פרטיות. כיום ניתן לרכוש בחנות גם ספרי לימוד וציוד לבית הספר.
מה חדש: הוקם לאחרונה אתר אינטרנט בו ניתן לרכוש ספרים וציוד ללימודים ולקבל אותם ישירות עד הבית.
מחירים: קלסר: החל מ-6 שקלים, מחברת ספירלה: החל מ-5 שקלים, קלמרים: החל מ-7 שקלים, מחשבונים: החל מ-15 שקלים.
מספר עובדים שתוגברו לקראת הקיץ: 10 תיכוניסטים.
8 צפייה בגלריה
צילום: אייל עצמון
צילום: אייל עצמון
צילום: אייל עצמון
מאיה מיה - חיים עוזר 23
8 צפייה בגלריה
מאיה מיה. צילום: אייל עצמון
מאיה מיה. צילום: אייל עצמון
מאיה מיה. צילום: אייל עצמון
נוסדה: בשנת 1975 ע"י דליה מלכה.
בעל העסק כיום: רוני מלכה.
קצת על החנות: החנות הותיקה שאין פתח תקוואי אחד שלא מכיר אותה, החלה כחנות ספרים קטנה במרכז העיר ולאט לאט התפתחה והתרחבה גם לתחום ספרי לימוד. במאיה מיה טוענים כי הם היו הראשונים שהתחילו למכור ולקנות ספרי לימוד משומשים. המקום הוא מוקד לעליה יש חזרה לבית ספר.
מה חדש: תיקים חדשים של קל-גב, מותגים של המיניונים, מכוניות וטרולים על גבי אביזרים ללימודים. מוצרים של חברת קמפוס.
מחירים: קלסר: החל מ-8 שקלים, מחברות ספירלה: החל מ-6 שקלים, יומנים: החל מ-40 שקלים, קלמרים: החל מ-5 שקלים. בנוסף בקיץ יהיו הטבות שיתעדכנו במהלך יולי-אוגוסט, ביניהן חולצות בית ספר עם הדפס בחינם מעל סכום מסוים.
מספר עובדים שתוגברו לקראת הקיץ: 15-20 עובדים, רובם תיכוניסטים.
גשר - רחוב ברקוביץ 8
8 צפייה בגלריה
גשר. צילום: אייל עצמון
גשר. צילום: אייל עצמון
גשר. צילום: אייל עצמון
נוסדה: בשנת 1964 ע"י שמחה גולדשטיין ושותפיו
בעל העסק כיום: שמואל גולדשטיין
קצת על החנות: החנות הקטנה והמטריפה של שמואל נראית כאילו נלקחה היישר משנות ה-60, והוא מעיד עליה כי לא השתנתה מאז. המקום החל כבית דפוס לכל דבר ובשנת 1970 הפך לחנות למוצרים משרדיים וציוד כתיבה. בכניסה לחנות תוכלו לשמוע מוסיקה קלאסית ולזכות לקבלת פנים חמה משמואל שמנהל את המקום באהבה.
מה חדש: לא הרבה, במקום הקטן הזה תוכלו למצוא כל מה שתצטרכו אבל לא להיטים מיוחדים. קלמר חדש עם 24 עפרונות וספינרים הם השוס העכשווי.
מחירים: מחברת ספירלה – החל מ5 שקלים. מחשבון מדעי- החל מ45 שקלים. ערכת טושים – החל מ13 שקלים. קלמר – החל מ5 שקלים. קלסר – החל מ5 שקלים.
מספר עובדים שתוגברו: לפעמים הנכדים עוזרים.
מה יש לשמואל גולדשטיין לומר: "מי שבא אלינו לא עוזב. מרכז העיר נחלש ובעבר היה תור עד חובבי ציון, אבל אנשים אוהבים לבוא אלינו. הפרנסה זה מהשמיים".
כפר השעשועים - הרב פינטו מסעוד אשר 20/מתחם יכין סנטר
8 צפייה בגלריה
כפר השעשועים. צילום: אייל עצמון
כפר השעשועים. צילום: אייל עצמון
כפר השעשועים. צילום: אייל עצמון
נוסד: 1994 ע"י שמוליק כץ. עבר למתחם סגולה ב2005, ביכין סנטר נפתח ב2008.
בעל העסק כיום: ישראל הורביץ.
קצת על המקום: 500 מטר עם מגוון ענק של כל הציוד שתצטרכו ללימודים. אין כמעט דבר שלא ניתן למצוא במחירים אטרקטיביים מאוד לצרכן עם מגוון ענק ושירות וסדר מופתי. בכפר השעשועים מחזיקים בנוסף לציוד ללימודים גם צעצועים, משחקים, תחפושות ושלל אטרקציות לילדים ומבוגרים כאחד.
מה חדש: תיקי גב אורטופדיים, תיקי גב חדשים של קל גב עם טרולי, מוצרים ביבוא אישי של ישראל שמוזילים את המחירים משמעותית.
מחירים: תיגי גב אורטופדים: החל מ-200 שקלים, עטים ב-8 צבעים: החל מ6.9 שקלים, 5 מחברות ספירלה: החל מ-24.9 שקלים, קלסר: החל מ-5 שקלים, יומן ממותג: החל מ-34.9 שקלים, ערכת טושים: החל מ-5 שקלים, מחשבון: החל מ-29.9 שקלים, תיקי גן החל מ-49.9 שקלים.
מספר עובדים שתוגברו לקראת הקיץ: 8-10 עובדים.
תרבוטון - הרב פינטו מסעוד אשר 20
8 צפייה בגלריה
תרבוטון. צילום: אייל עצמון
תרבוטון. צילום: אייל עצמון
תרבוטון. צילום: אייל עצמון
נוסד: 2005
בעלים מאז ועד היום: משה חורי
קצת על החנות: אם יש משהו שקשור לתחום הציוד המשרדי, כלי כתיבה או אביזרי אמנות, זה המקום בו הלקוח יוכל למצוא את כל הסוגים האפשריים של מה שהוא מחפש. כל סוגי המחדדים והתיקים והקלסרים והמחברות. ב-700 המטרים של תרבוטון מחזיקים גם ספרי לימוד (גם משומשים, זה הרבה יותר חינוכי לדברם) וחולצות בית ספר.
מה חדש: מחק חשמלי ביבוא בלעדי. יומיים בחנות כבר נגמר רבע מהמלאי. בקבוק מים מבודד עם ג'ל שמספק מים קרים לכל היום.
מחירים: קלסרים ממותגים החל מ-10 שקלים, חבילת 10 טושים החל ב-8 שקלים, 4 מרקרים החל ב7.90, יומן ממותג החל ב35.90, קלמרים החל ב10.90
מספר עובדים שתוגברו לקראת הקיץ: 47
מילה קטנה לסיום - געגועים ל"אורבך" המיתולוגי
מאוד התאכזבנו לגלות שחנות הספרים "אורבך" בחובבי ציון נסגרה לפני כשנה. בימיו הטובים אורבך היה המקום שאליו היו מגיעים תלמידים רבים עם הוריהם כדי לרכוש ספרי לימוד. רבים זוכרים את התור הארוך שהשתרך בשנות השבעים והשמונים בכל חודש אוגוסט בפתח החנות ברחוב חובבי ציון. הסגירה של החנות מלמדת, אולי, גם על החלשות העסקים במרכז העיר. אנחנו מתגעגעים לימים ההם.