שיטת הפרוטקשן של ארגוני הפשע מתפשטת בכל הארץ, וכפי שמלמד כתב אישום שהוגש לאחרונה נגד בכיר בארגונו של העבריין שלום דומרני, מדובר בכסף גדול ובשיטה פשוטה: איומים להריסת העסק כליל.
2 צפייה בגלריה
שלום דומרני
שלום דומרני
שלום דומרני
(צילום: חיים הורנשטיין)
כתב אישום שהוגש בנושא הזה נגד סטניסלב פולוסוחין (37), המזוהה עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני, חושף איומים נגד בעלי עסקים באיזור נרחב למדי, מהמרכז ועד הדרום - כולם נדרשו לשלם לו עשרות אלפי שקלים.
מכתב האישום, שהגישה עו"ד הילה דרימר בבית משפט השלום באשקלון, עולה כי פולוסוחין נהג להתקשר לבעלי עסקים ולציין כי העסק שלהם נמצא "בשטחו" ולכן הם חייבים לו כסף. חלק מהשיחות עם בעלי העסקים תועדו במהלך מעקב סמוי של המשטרה.

2 צפייה בגלריה
טלפון מאיים
טלפון מאיים
התקשר ואיים: העסק בשטח שלנו
(צילום המחשה: pixabay)

כך למשל פנה פולוסוחין (37) אל אחיו של בעל פיצרייה באשקלון, ואמר לו "תמסור לאח שלך את האינפורמציה. הוא פתח פיצה במקום איפה שמשלמים כסף הבנת?". המתלונן טען כי הוא לא מבין דבר ופולוסוחין, בתגובה אמר לו שאם לא ישלם 40 אלף שקל תוך מספר ימים הוא ישרוף לו את הפיצריה.
מספר ימים אחר כך התקשר הנאשם בשנית ושאל את המתלונן האם העביר את המסר לאחיו, המתלונן ענה שכן ושאין בכוונתם לשלם. בתגובה ענה פולוסוחין כי זאת החלטה שלהם.

"יש לי סרטון שלך"


במקרה אחר, דרש פולוסוחין מבעלת מכון יופי בפתח תקוה 12 אלף שקלים, וזאת משום שהעסק שלה נמצא בשטח "שלהם". בהמשך התקשר פעם נוספת ואיים עליה. המתלוננת בתגובה, שאלה אם הוא רוצה לדבר עם המשטרה, פולוסוחין ענה לה, "אני ליד המשטרה. אשבור לך את הראש אם יהיה צורך, עדיף שלא תלכי למשטרה".
מספר ימים לאחר התקשר אליה פולוסוחין ושוב שאל אותה האם היא זוכרת כי עליה לשלם לו את הכסף, ובין היתר איים ואמר "אל תשחקי איתי כי אני אגרום לך לסיוטים את תהיי בהלם מהסיוטים שאני אגרום לך".
בהזדמנות אחרת, פנה פולוסוחין אל בעלים של עסק עצמאי בתחום המחשוב וטען בפניו כי הוא תיקן לחבר שלו את המחשב וגבה ממנו מחיר גבוה. המתלונן אמר בתגובה אמר שאצלו לא קורים דברים כאלה. בתגובה טען פולוסוחין שיש לו סרטון של המתלונן "עובד בלי קבלות" ואיים עליו שבמידה והוא לא ישלם לו הוא יפנה לרשות המיסים.
המתלונן ענה בתגובה שהוא לא אוהב שמפחידים אותו ופולוסוחין בתגובה המשיך לאיים.
כמו כן, פנה הנאשם לבעלים של סוכנות רכב באשקלון, וטען בפניו כי הוא "עשה להם קטע", והוסיף כי בתוך ארבעה ימים הוא נדרש לשלם 50 אלף שקל.

קראו גם:

לפולוסוחין יוחסו עבירות של סחיטה באיומים וכן שיבוש מהליכי משפט לאחר שניסה לשכנע את אמו שלא להעיד. לכתב האישום צורפה גם בקשה למעצר עד תום ההליכים. העובדה ש"האיש של דומרני" פעל בגלוי בתקופה ארוכה נגד שורה של בעלי עסקים מכל תחומי התעסוקה, רק מעידה על הביטחון המוחלט של ארגונו של דומרני בנושא הזה -ששווה להם ומקביליהם בעולם הפשע הרבה מאוד כסף בשוטף.
פורסם לראשונה: 10:11, 21.02.23