אחרי שביקשנו מכם לפני שבוע בפייסבוק לבחור את הפיצריות הכי טובות בפתח תקוה, הגיע הזמן לדעת איזו פיצה אתם הכי אוהבים בעיר. מתוך מאות תגובות שהגיעו אלינו, בחרנו את 7 הפיצריות המקומיות שהוזכרו הכי הרבה פעמים (לא כולל רשתות). ברשימה תמצאו פיצריות ותיקות לצד חדשות, והעיקר שיהיה לכולנו בתיאבון.

פיצה USA

מי לא מכיר בפתח תקוה את פיצה USA ברחוב חיים עוזר? בימים עברו המקום היה שוקק חיים בכל שעות היום והלילה, ולא מעט מפורסמים פקדו אותו. רבים זוכרים את המקום משנות השמונים והתשעים, כאשר קולנוע "היכל" היה פעיל ושוקק חיים בכל שעות היממה. גם כיום, מעל 50 שנה מאז נפתחה, הפיצרייה חיה, בועטת ונחשבת לאחת הטובות בעיר.
7 צפייה בגלריה
פיצה דון פרדו
פיצה דון פרדו
פיצה דון פרדו
(צילום: באדיבות ניר גלאם)
"לא אשכח איך אחרי שראינו סרטים בקולנוע היכל הלכנו לפיצה ואכלנו כמה משולשים", נזכר תושב העיר. "זה היה חלק מהחוויה של הבילוי וכולם הגיעו לשם, כולל זוגות שיצאו לדייט בקולנוע".
כתובת: רחוב חיים עוזר 30.

פיצה דון פרדו

הפיצרייה שהוקמה בשנת 1998 על ידי ניר גלאם שמנהל אותה עד היום, הפכה מהר מאוד לשם דבר ברחבי העיר. בשל משבר הקורונה נסגר הסניף בקניון סירקין, אך גם ליחיד שנותר ברחוב קפלן מגיעים מדי יום מבקרים רבים שנהנים מהטעם המוכר.
7 צפייה בגלריה
פיצה USA
פיצה USA
פיצה USA
(צילום: מתן דויטש)
"המטבח אצלנו פתוח והלקוח צופה בהכנת הפיצה מתחילתה ועד סופה", אומר גלאם. "הכל נעשה בעבודת יד ונאפה בטאבון אבן".
כתובת : רחוב קפלן 15.

פיצה סטאר

מוסד ותיק נוסף בעיר ומוכר לא פחות, אותו מנהל מזה 20 שנה צ'יקו זוהר בשכונת תקומה. אם יש אדם שלא מכיר אותה בשמה, הוא ודאי מכיר אותה בזכות התמונה של הילד שון (שגדל מאז).
7 צפייה בגלריה
פיצה סטאר
פיצה סטאר
פיצה סטאר
(צילום: צ'יקו זוהר)
"הטעם הייחודי שלנו הוא בזכות הכנת הבצק והרוטב במקום מדי יום. הכל טרי ובאיכות גבוהה", אומר צ'יקו. מלבד הפיצות, אפשר ליהנות במקום גם מסלטים, טוסטים ומגוון מנות מהמטבח האיטלקי שכוללות בין היתר: פסטות, רביולי, קנלוני וניוקי.
כתובת : רחוב פפר יוסף 9.

פיצה קרוזו

הפיצרייה שקיימת כבר מעל עשור, אמנם לא פונה לשומרי הכשרות, אבל רבים נהנים מהתוספות בה כמו: פפרוני, שרימפס, דיונון בייקון ועוד.
7 צפייה בגלריה
פיצה פפרוני של פיצה קרוזו
פיצה פפרוני של פיצה קרוזו
פיצה פפרוני של פיצה קרוזו
(צילום: באדיבות פיצה קרוזו)
אחת הפיצות המיוחדות במקום, היא פיצה קיסר שמורכבת ברובה ממרכיבי הסלט הנושא את אותו שם - חזה עוף אפוי ועלי חסה מתובלים. בפיצרייה אין אפשרות ישיבה במקום, אלא היא עובדת באמצעות קייטרינג ומשלוחים ומלבד פיצות ניתן להזמין מהמקום גם סלטים, מרקים, בשרים על הגריל, דגים ופירות ים.
כתובת: רחוב אלכסנדר ינאי 30 (לא כשר).

פיצה אלפא

אולי הפיצרייה הכי צעירה מבין כולן (שלושה חודשים סך הכל) וגם עם קונספט מיוחד.
מדובר בפיצריה השוכנת בביתו של נתנאל רחמים, ברחוב יצחק בן צבי, ומשם הוא מוציא משלוחים מדי ערב בין השעות 18:00-22:00 כשבשל עומס יש להירשם מראש.
7 צפייה בגלריה
פיצה אלפא
פיצה אלפא
פיצה אלפא
(צילום: מולי נעים)
אז מה הופך את הפיצה למיוחדת? "מדובר בקונספט ייחודי לפיו בכל מגש נתנאל מספק ארבע פיצות מלבניות כשכל אחד מהם בטעם שונה".
בין הטעמים תוכלו למצוא פסטו, אלפרדו פטריות, שוקולד וגולת הכותרת – פיצה שום דבש. לארוחה זוגית ממליץ נתנאל על מגש אחד ולארוחה משפחתית שני מגשים שמכילים בסך הכל שמונה פיצות.
כתובת :יצחק בן צבי 34.

פיצה פפא'ס

אי שם בשכונת שעריה שוכנת אחת הפיצות הלוהטות בעיר כבר ארבע שנים. מלבד הפיצות הסטנדרטיות, תוכלו לשלב במקום בין שני מאכלי רחוב מהפופלריים במדינה-פיצה וסביח.
כן, קראתם נכון, פיצה עם תפוחי אדמה, חצילים, ביצה ופטרוזיליה. בפפא'ס תוכלו ליהנות בין היתר גם מסלטים, טוסטים, פסטות, מלוואח, ג'חנון וזיווה.
7 צפייה בגלריה
פיצה פפא'ס
פיצה פפא'ס
פיצה פפא'ס
(צילום: באדיבות רועי שלמה)
רועי שלמה, בעלי המקום, מספר: "מגיל 15 אני עובד בתחום והיום בגיל 43 הגעתי לנוסחה שמתאימה לכל חך בעיר ובארץ. הטעם, הטריות של כל המוצרים וחומרי הגלם הופכים את הפיצה שלנו למיוחדת".
כתובת: רחוב שולמית 2.

פיצה ניו יורק

אחת הפיצריות הוותיקות והמוכרות בפתח תקוה, שנמצאת במדרחוב ההגנה. בימים עברו, כשהמדרחוב היה שוקק חיים, היו מגיעות אל פיצה ניו יורק משפחות רבות והילדים היו נהנים מהמקום. כיום מגיעים אליה בעיקר תושבים מזדמנים שעורכים קניות ומשפחות שגרות באזור. הטעם של הפיצה נשאר כמעט אותו דבר ותושבים רבים המליצו על המקום.
7 צפייה בגלריה
פיצה פפא'ס
פיצה פפא'ס
פיצה פפא'ס
(צילום: באדיבות רועי שלמה)
"אין כמו פיצה ניו יורק, הפיצה הכי טובה בעיר", אומר אחד הלקוחות. "פיצה מכל הסוגים, כמו פעם עם טעם של פעם. כיף לשבת שם ולאכול".
כתובת: רחוב ההגנה 9.