מחפשים חנייה ליד תחנת הרכבת בסגולה? ודאי תשמחו לדעת שבקרוב תוסדר הגישה לתחנה. לאחר ביטול גישת הרכבים, לאור הוראת בית המשפט על פירוק מתחם ירקונים, רכבת ישראל בשיתוף עיריית פתח תקוה החלה בקידום הקמת חניון זמני בתחנת סגולה – מצפון למסילה.
1 צפייה בגלריה
חניון בתחנת סגולה
חניון בתחנת סגולה
חניון בתחנת סגולה
(הדמיה: אגף דרכים והסדרי תנועה ברכבת ישראל)
זאת במקביל לקידום התכנון של הכניסה החדשה, החניון והמסוף התחבורתי מדרום למסילה. עד להשלמת הביצוע של התכנית מדרום, יופעל, כאמור, החניון הצפוני שהקמתו צפויה להיערך כ-10 חודשים. פרויקט החניון הזמני כולל גם הסדרי תנועה לטובת תחבורה ציבורית.
קראו גם:
במסגרת הפרויקט יוקמו 490 חניות לכלי רכב פרטיים ועשרות חניות נוספות לטובת רכבי נכים, אופנועים ואופניים וכן עבור מוניות ועוד. בנוסף, יבוצע קרצוף וריבוד לכביש הגישה עד צומת הבפטיסטים.
ראש העירייה, רמי גרינברג: "לאור החלטת בית המשפט על פירוק מתחם ירקונים לשעבר, נכנסו לעובי הקורה במציאת פתרונות זמניים שיאפשרו גישה לתחנת סגולה. בהמשך לכך אני מברך את הנהלת רכבת ישראל על קידום הפרויקט החשוב והנצרך אשר ינגיש את תחנת סגולה לאלפי משתמשים ולמאות רכבים ביום. עיריית פתח תקוה תלווה את פרוייקט הקמת החניון הזמני מצפון למסילה ותסייע לרכבת ישראל ככל שיידרש על מנת שהפרויקט יושלם בהקדם".
לעדכונים - חדשות פתח תקוה