אחד מרחובות הקניות הכי שוקקי חיים בפתח תקוה הוא בן ציון גליס, שם נמצאות חנויות ועסקים רבים שאליהם מגיעים לקוחות. במקרה אחד שהתרחש לאחרונה, הלקוח שהגיע לאחת החנויות נדהם ממה שקרה כשחזר לחניה.
2 צפייה בגלריה
רחוב בן ציון גליס סגולה פתח תקוה
רחוב בן ציון גליס סגולה פתח תקוה
רחוב בן ציון גליס סגולה פתח תקוה
(צילום להמחשה בלבד: שירות מיינט. לעסקים המצולמים אין קשר לכתבה)

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד אדם בן 39, שעל פי הנטען פרץ לרכב באזור התעשייה סגולה וגנב ממנו כרטיס אשראי, איתו יצא למסע קניות. אם לא די בכך, למחרת, הוא גנב מכשיר סלולרי מכיסו של עובר אורח בשוק העירוני. הוא נעצר לאחר שעורר חשד בקרב שוטר ששהה באזור.
רצף האירועים התרחש במרץ אשתקד, אז לפי כתב האישום בשעת צהריים יצא אדם מרכבו לכיוון חנות במתחם קניות ברחוב בן ציון גליס. הנאשם ניצל את ההזדמנות, פרץ לרכב וגנב ממנו כרטיס אשראי איתו יצא למחרת בבוקר למסע קניות ברחבי העיר בסכום של 2,150 שקלים, כשבין היתר ביקר בחנות משקאות, מינימרקט, חנות מתנות ועוד.
בכתב האישום נטען בנוסף, כי עוד באותו הבוקר גנב האיש מכשיר סלולרי מעובר אורח ברחוב הברון הירש. בהמשך, הגיע הנאשם אל רחוב ז'בוטינסקי 4, בסמוך לתחנת הדלק כשהוא אוחז בשקית ובתוכה הכרטיס והנייד הגנובים, בנוסף לטלפון נייד אחר, 40 פאקטים של קופסאות סיגריות מסוגים שונים בשווי של כ-1,600 שקל , כובע גרב שחור, סכין מתקפלת, תרסיס פלפל, מברגים ועוד.

2 צפייה בגלריה
צומת סגולה פתח תקוה
צומת סגולה פתח תקוה
צומת סגולה פתח תקוה
(צילום: שירות מיינט)

קראו גם:

בשלב זה הבחין הנאשם בשוטר וניסה להיטמע בין קבוצת אנשים שהמתינה בתחנת האוטובוס הסמוכה. השוטר ששם לב כי משהו אינו כשורה עם האיש, הודיע לו על עיכובו.
כעת מואשם האיש בעבירות רבות בהן פריצה לרכב, גניבה מרכב, שימוש באמצעי תשלום שלא בהסכמת המשלם ובכוונה להונות, קבלת דבר במרמה, גניבה, החזקת מכשירי פריצה ועוד.