גרים בנוה גן ואם המושבות ומתקשים לנוח בסופי שבוע בגלל מוזיקה רועשת? אתם לא לבד. תושבים בשכונות הללו מלינים על רעש מחריש אוזניים שבוקע מלופט באזור בימי שישי ושבת. "גם כשהכל סגור בבית, יש הרגשה שאתה בתוך מסיבת טבע", אומרים השכנים מסביב.
2 צפייה בגלריה
פשיטה על מסיבת טבע ביער
פשיטה על מסיבת טבע ביער
פשיטה על מסיבת טבע. גם באם המושבות ונוה גן מרגישים ככה
(צילום ארכיון להמחשה בלבד: דוברות המשטרה)

לדברי כמה מהם, מזה מספר שבועות שהמוזיקה מחרישת האוזניים מטרידה את מנוחתם בכל סוף שבוע. "זה פשוט סיוט", אומרת בתסכול אחת התושבות. "בכל סוף שבוע, החל מיום חמישי ועד מוצ"ש מתנגנת שם מוזיקת טרנסים ברעש עצום ולא עוזר שהחלונות סגורים. הילד שלנו שישן בצד הפונה לאותו מקום, לא ישן בחדר שלו ובא לישון איתנו. זה פשוט טירוף".
מה ניסיתם לעשות בנידון?
"פנינו למשטרה, למוקד 106, רמי גרינברג מודע לזה ולפי מה שהבנתי אמר שינסה לפעול נגדם. כרגע זה סיוט שכולם מכירים אבל זה לא מטופל".
"זה רעש שאני שומע מיום שישי בערב עד שאני הולך לישון במוצאי שבת וברצף", מעיד תושב אחר. "אתה הולך לישון עם בומים באוזניים ומתעורר עם בומים באוזניים. אנחנו בימי קיץ, שבדרך כלל החלונות סגורים כי המזגן עובד ועדיין שומעים. בימים האחרונים הייתה הופעה בפארק הגדול אז הסאונד ששמענו במשך כמה שעות היה מובן ולגיטימי אבל הבומים בסופי שבוע זה מטורף. אתה מתקשר למוקד, הם שולחים לשם שיטור עירוני אבל לא יוצא מזה כלום, ועוד אומרים שהרעש סביר. זה לא הגיוני".

2 צפייה בגלריה
חוגגים את סוף שנת 2023
חוגגים את סוף שנת 2023
רעש בלתי נסבל
(צילום המחשה: canva)

קראו גם:

מדוברות העירייה נמסר: "העירייה משקיעה מאמצים ומשאבים רבים כדי לאתר מפגעי רעש ולאכוף את האחראיים, זאת בכפוף לסמכויות שניתנו לה בנושא. בהתאם לכך, העירייה פועלת לאכיפת מפגעי הרעש מהעסק המדובר לצד הגשת כתב אישום כנגד העסק על עבירות נוספות. בנוסף, במהלך סופ"ש האחרון, גורמי הרשות פעלו מול המשטרה בנושא, ולטענת המשטרה הרעש היה סביר. נמשיך לפעול בנושא בכל הכלים שעומדים לרשותנו".