בעקבות העתירה שהגישו חברי האופוזיציה נגד פרסום שמו של ראש העירייה ומספר הנייד האישי שלו בשלטי חוצות, כוסה לאחרונה שמו של גרינברג במספר שלטים ברחבי העיר במדבקה הנושאת את שמה של עיריית פתח תקוה אך גם בה מופיע מספר הטלפון האישי שלו.
כזכור, בחודש אפריל האחרון הגישו חברי האופוזיציה עתירה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט עוזי פוגלמן, בה ביקשו ממנו להורות על הסרת שמו של גרינברג משלטי חוצות ופרסומים עירוניים בטענה לשימוש לא חוקי בכספי ציבור. עוד ביקשו העותרים מיו"ר הוועדה "להשית על המשיב באופן אישי את הוצאות העותרים וכן את הוצאות הסרת שמו ותוארו של המשיב במקום בהן הן נדרשות - שילוט קבוע, הסרת הודעות קוליות וכדומה".
2 צפייה בגלריה
שלט עירוני עם מדבקה בפתח תקוה
שלט עירוני עם מדבקה בפתח תקוה
שלט עירוני עם מדבקה בפתח תקוה
(צילום: באדיבות תושב העיר)
בעקבות העתירה שעדיין מתנהלת, פנה בחודש שעבר עו"ד שי שוראקי, פרקליטו של גרינברג, לשופט אברהם טל מוועדת הבחירות האזורית רמלה־לוד וביקש להביא לסיום ההליך המשפטי, תוך שהוא מציע כי שמו לא יפורסם בכל פרסום חוצות, מודעות מודפסות, מתנות וכו'.
במקביל, הציע עו"ד שוראקי כי פרסום שמו של גרינברג ברשתות החברתיות, באתר העירייה ובאמצעים דיגיטליים אחרים, שם עלות הפרסום נמוכה - יימשך. כמו כן, הוא הציע כי שמו של גרינברג ימשיך להופיע על שלטי חוצות למטרה טקסית וחגיגית למשל בדברי ברכה לרגל חגים שונים או בזמני משבר, דבר שהחוק כן מאפשר. באופוזיציה זעמו על הפשרה שהוצעה שאינה מדברת על הסכום אותו הם דורשים מגרינברג להשיב לקופה הציבורית.
כאמור, בימים האחרונים, אחרי שככל הנראה הבין שטעה, החל ראש העירייה לפעול בנושא וברחבי העיר נראה שילוט עירוני שבעבר נחתם בשמו וכעת כוסה במדבקה הנושאת את שמה של עיריית פתח תקוה, אלא שגם במדבקות אלו מופיע מספר הנייד האישי של גרינברג.
קראו גם:
"רמי כהרגלו מחפש דרכים יצירתיות להאדיר את שמו גם באמתלה כביכול ששמו לא מוזכר", טוענת חברת מועצת העיר ענת זנזורי. "העתירה שהופנתה כלפיו הייתה חד משמעית וכוונה לכך שיפסיק להזכיר את שמו ומספר הטלפון שלו מעל כל מודעת פרסום. אז במקום למלא אחר החוק במלואו, רמי במתכוון משתמש לכאורה בשם 'עיריית פתח תקוה' אך מייד מתחתיו מתנוסס מספר הנייד שלו. שכל מי שחפץ יגיע ישירות אליו. מדוע לא מפרסם רמי את מספר הטלפון של העירייה?
"כהרגלו מנסה רמי למצוא דרכים חמקמקות על מנת להישאר בכותרות וכמו שאמרתי בתחילה להאדיר את שמו על כל מודעה. אנחנו לא נאפשר זאת".
2 צפייה בגלריה
רמי גרינברג. "העובדות הן פשוטןת"
רמי גרינברג. "העובדות הן פשוטןת"
רמי גרינברג. "העובדות הן פשוטות"
(ריאן)
מלשכת ראש העירייה נמסר בתגובה: "אין לראש העיר שום רצון לפאר את שמו אלא להיות זמין לציבור במרחק צילצול. ראש העיר הינחה להסיר את שמו משלטי החניונים ומשלטים אחרים אך למען הציבור הוא מבקש להיות זמין, נגיש וקשוב לכל בקשותיו. לאור זאת מספר הטלפון האישי של ראש העיר מפורסם בכל מקום כולל על שלטים אלו לטובת הציבור ולמענו".